Strona wykorzystuje pliki cookies.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies - w celach statycznych, reklamowych oraz przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Są one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat.
Tak więc nie jest to budowa w nowym miejscu. Pytanie, jak pociągom (to szlak z Chojen na Widzew) udawało się przejeżdżać pod starym wiaduktem i dlaczego nie zinwentaryzowano konstrukcji przed jej wyburzeniem.
Geodecina nie naniósł nowych rzędnych?
Od 2013 - po trzech latach - stare papiery należało odmłodzić w urzędzie.
Wiadukt( jak i kazda konstrukcja) ma swoja okreslona sztywnosc i proporcjonalne (w zakresie liniowym) do tego ugiecie (jesli o to chodzi) ale ile on wynosi (czy 70 mm ??) to pewnie przeliczyli
Tory oczywiscie mozna obnizyc na znacznej dlugosci tak aby ich nachylenie bylo niewielkie Ale pomysl z wyzszymi lozyskami (o ile wykonalny) znacznie lepszy.
W kolejnym spisie powszechnym Łódź będzie już piątym najludniejszym miastem Polski.
Serdecznie gratulujemy!
Jakiś czas temu tam się tramwaje czołowo zderzały na prostym odcinku torów.
Sam jesteś upadły.
Łódź to piękne miasto!
kolumna i filar to synonimy.
Bez problemu można obniżyć ok. 1 km torowiska o 0,50 m.
Diler zaopatrujący geodetę.