Komentarze do notki: Kwarantanna dla zaszczepionych? „Nie ulegajmy fake newsom. A szczepić się trzeba”

« Wróć do notki

Łukasz Tabor6 lipca 2021, 17:51
Czemu szczepany tak nienawidzą niezaszczepionych, skoro podobno są bezpieczni dzięki wyszczepieniu? Podejrzewam, że znaczna część szczepanów wyszczepiła się, bo po prostu uległa. Uległa przekazowi medialnemu, presji rodzimy, znajomych, otoczenia, groźbie dyskryminacji, konieczności rezygnacji z wyjazdu do Grecji... Dlatego tak nienawidzą tych, którzy jednak nie ulegli. Bo pokazujemy, że można inaczej. Tak szczepany, jesteśmy waszym wyrzutem sumienia.
latawiec7 lipca 2021, 06:54
@Wolwik 
To nie szczep. Ktoś ci każe? Szczepienia są dobrowolne. Ja mam to w d. twoje szczepienie.
Chodzi mi tylko o to, żeby nazywać sprawy po imieniu. Boicie się szczepionki, więc się nie szczepicie. Jesteście tchórzami i to tchórzostwo próbujecie wmówić innym, jak to świetnie pokazał Tabor.
Tylko tyle.
Komentarz został usunięty
eri7 lipca 2021, 09:34
@latawiec
"Zwłaszcza że jako ozdrowieniec i zaszczepiony dwoma dawkami przeszedłbym jeszcze łagodniej."  ==== Skąd ta pewność? Empirycznie nie została potwierdzona!
latawiec7 lipca 2021, 09:39
@eri 
Została! W większości przypadków ozdrowieńcy przechodzą łagodniej ponowne zakażenie.
Komentarz został usunięty
AlexanderG6 lipca 2021, 17:57
@AlexanderG
PiS zmutował na wariant PO i też kłamie
gini6 lipca 2021, 18:02
@AlexanderG 
Moze to byl hologram jak w przypadku Weglarczyka .

w studiu nie było Bartosza Węglarczyka, tylko na kogoś nałożono jego „postać”, a tym samym nie sposób przypisać dziennikarzowi odpowiedzialności za wypowiedziane słowa.
AlexanderG6 lipca 2021, 18:16
@gini
Seplenił tak samo
jerraz216 lipca 2021, 18:22
@AlexanderG 
i kradnie..
Tak mają te mutanty okrągłostołowe.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
Komentarz został usunięty
latawiec6 lipca 2021, 18:15
@conspiracious20 
Taka prawda. Co konkretnie jest tą bredniä?
detoxic6 lipca 2021, 18:02
Nie mutuje przypadkiem do mniej groźnych postaci?
latawiec6 lipca 2021, 18:14
@detoxic 
Tak być powinno na logikę, ale różnie to bywa. Wersje brytyjska i brazylijska wcale nie były mniej groźne.
Animela6 lipca 2021, 19:11
@latawiec

"Wersje brytyjska i brazylijska wcale nie były mniej groźne."

Nie zapominaj o wersji "brytyjskiej wymieszanej z indyjską". Kariera krótkotrwała, ale bardzo medialna: chips and curry
latawiec6 lipca 2021, 19:33
@Animela 
Bredzisz.
Komentarz został usunięty
jerraz216 lipca 2021, 18:12
Fuck News szerzy ten poseł od komisji zdrowia!
Zawód wyuczony- zootechnik?!
Tak tylko się pytam- jako obywatel, który na początku tej Psychozy Zwid19 zarezerwował ostatnie miejsce w kolejce do
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
jerraz216 lipca 2021, 18:13
@jerraz21 
Szczypawki+++++ Alfa i Omega
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
latawiec6 lipca 2021, 18:25
@jerraz21 
O co się pytasz i co jest tym fake newsem konkretnie?
FranioMinor6 lipca 2021, 18:35
@jerraz21
Żeby ukończyć zootechnikę trzeba także zaliczyć mikrobiologię i wirusologię w szczególności. Aby bezzasadnie krytykować wystarczy mieć tylko dużo złej woli.
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
jerraz217 lipca 2021, 04:56
@FranioMinor 
Miałem na myśli inseminatora..
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
KOBIETA KULA6 lipca 2021, 18:44
Jasnowidz Niedzielski powiedział,  że czwarta fala będzie w drugiej połowie sierpnia. 

Tymczasem rozprzestrzenia się nowy wirus zwany z niemiecka  Bala bala.  
Niestety nie wynaleziono jeszcze na niego żadnej szczepionki...
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
Animela6 lipca 2021, 19:15
@chris 61

"Rosja - ponad 23 tysiące nowych zakażeń- 737 zgonów. UK- ponad 28 tysięcy nowych zakażeń - 37 zgonów. Rosja w mniejszym stopniu zaszczepiona, UK w większym. Jakieś wnioski?"

Metodologia. Rosja widocznie, wzorem Portugalii, do statystyki zgonów kowidowych włącza każdego zabitego w wypadku samochodowym, jeśli miał dodatni test. W Portugalii oficjalnie podawano liczbę zgonów coś koło 170 tysięcy - po zweryfikowaniu przez sąd okazało się, że na koronkę zmarły 153 osoby.
Taka skala kłamstwa.
KOBIETA KULA6 lipca 2021, 19:23
@Dry Imact 

Wirus Bala bala jest niezniszczalny...
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
KOBIETA KULA6 lipca 2021, 21:32
@Dry Imact 

Znaczy, przed wyborami,  czy jak?
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
okryw6 lipca 2021, 19:01
Nie zapominajmy, że te wszystkie mendy to przydupasy Kaczyńskiego.
Ten komentarz został ukryty. Aby przeczytać, wyłącz filtr treści.
agaj16 lipca 2021, 19:25
Drodzy antycovidianie (drodzy, bo zgodzicie się chyba, że covid sporo kosztuje nas wszystkich)
Więc drodzy.
Spróbujcie się dowiedzieć, jak i gdzie dochodzi do mutacji wirusa.

Może jak do was dotrze,
że wirus mutuje _tylko w organizmie osoby zakażonej_,
nie w powietrzu, nie na stole, nie na plaży,
tylko dopiero _po wniknięciu do organizmu_,
to może wreszcie zrozumiecie
że osoby niezaszczepione są potencjalnymi 'fabrykami' nowych mutacji.

Dlaczego niezaszczepione?

Bo jak wirus wniknie do organizmu osoby zaszczepionej,
który to organizm jest już wyposażony w broń przeciwko wirusom (szczepionka),
to ten organizm szybciej sobie z nim poradzi,
na tyle szybko, że wirus nie będzie miał czasu na zmutowanie.

Inaczej jest w wypadku osoby niezaszczepionej.
W jej organizmie wirus ma doskonałe warunki do namnażania się i duuużo czasu,
więc robi sobie, co chce,
na przykład zmienia sobie jakiś fragment białka, czyli mutuje.
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
agaj16 lipca 2021, 20:52
@Zbyszek

Ad masowe chorowanie

Na przełomie luty/marzec Pana zdaniem nie było u nas masowych zachorowań???

Mieszkam niedaleko kościoła -  w marcu codziennie, a czasem 2 razy dziennie słyszałem pogrzebowe dzwony.
I  wyjące karetki, bo szpital też niedaleko.

W styczniu zaczęły się szczepienia 2-dawkowym Pfajzerem,
który zwiększa odporność do max w 2 tygodnie po drugiej dawce.
Pod koniec marca pogrzeby i karetki zaczęły wracać do normy.
Czyli szczepionka nie jest lipna.

Ad odporność niezaszczepionych

Tak, każdy człowiek ma jakąś tam odporność własną.

Ale ta odporność zależy od bardzo wielu _zmiennych w czasie_czynników jak:
tryb życia, odżywianie, wiek(!),
oraz czynników _stałych_ jak:
obciążenia genetyczne i nabyte np. wskutek wypadku, poważnych chorób itp.

Nikt z nas nie wie, jaką aktualnie ma odporność zanim się nie przekona o tym na własnej skórze.

Dlatego skoro szczepionka daje możliwość poprawienia odporności
a w efekcie - lżejszego przebiegu choroby w razie zakażenia,
ja się zaszczepiłem, bo nie chcę sprawiać kłopotu najbliższym, narażać ich na stres.

PS. Zupełnie niepotrzebnie używa Pan jakichś wielkich słów typu:
"oskarża", "sianie nienawiści i głupoty" ,"potencjalni mordercy".
Nie wiem do czego to Panu potrzebne.
agaj16 lipca 2021, 21:36
@nowakk @Dry Imact

Proszę przeczytać mój komentarz z 22.52

Tak, szczepionka nie wybija do cna wirusa,
ale 'wykręca mu rączki'.

Dzięki temu organizm -z pomocą lekarzy lub bez tej pomocy-
łatwiej sobie radzi z pokonaniem szkód wyrządzonych przez wirusa.
Komentarz został usunięty
Zbyszek6 lipca 2021, 22:00
@agaj1 : Pan i ja używamy określenia "masowe" zachorowania. Ale to jest tylko OCENA. Pan napisał, że w organizmie osoby niezaszczepionej wirus robi "co chce". Jeśli tak to 80% niezaszczepionych powinna być chora, bo "wirus robi co chce". Niech 50% będzie chora, choć już zaniżamy. Zatem 17 milionów zachorowań być powinno. Zachorowań, a nie zakażeń, które nie są zakażeniami a jedynie pozytywnymi wynikami testów PCR z CT > 35, które są całkowicie niewiarygodne.

Od lutego udało się rządowej statystyce wyprodukować ok 200 tys pozytywnych wyników PCR nazywanych kłamliwie zachorowaniami czy nieco mnie ale też kłamliwe zakażeniami. Przy powszechnym kontakcie z wirusem, bo badania przesiewowe dawały ponad 50%.

Zatem jest Pan wprowadzony w błąd, gdy mówi Pan i pisze, że w organizmie osoby niezaszczepionej "wirus robi co chce". Pisze Pan NIEPRAWDĘ.

Bardzo potrzebnie używam określeń takich jak sianie nienawiści. Stwierdzenie wysokiego urzędnika państwowowego, że osoba niezaszczepiona to potencjalny seryjny morderca jest właśnie tym - sianiem nienawiści. Nienawiści opartej o kłamstwa, insynuacje i budzenie strachu. To są odwołania do najgorszych wzorców.

Proszę więcej nie powtarzać tych błędów, z opowiadaniem jak to osoby niezaszczepione rozsiewają wirusy, bo to najzwyczajniej w świecie nieprawda. Każdy się może zaszczepić i dobrze. Każdy może się nie szczepić i dobrze. Jak ktoś wierzy, że szczepionka go ochroni lub poprawi jego odporność na choroby, to niech się szczepi, mając jednak pełne informacje o możliwych powikłaniach. Jeśli ktoś nie chce się szczepić, to nie powinien być piętnowany, przymuszany.

Światowe media i politycy, w tym polscy, traktują ludzi jak bydło, które nie ma prawa myśleć, pytać, wyrażać zdania i decydować o sobie. Jest to od czasów komunizmu chyba najsilniejszy atak na człowieczeństwo w ogóle. Judzenie przeciw niezaszcepionym jest jednym z elementów kampani, którą międzynarodowe media i polscy politycy prowadzą by - jak to powiedział minister Pinkas - wytworzyć w ludziach taki stan ducha, taki stan emocji, że ludzie powiedzą "chcę to mieć".

Jesteśmy ludźmi. Ale robią z nas zwierzęta. W dodatku skłócone i się oskarżające. To nie my dla siebie nawzajem jesteśmy zagrożeniem, tylko ci, co spowodowali, że ludzie umierali bez pomocy, jak jedna pani, która przybyła na izbę przyjęć szpitala z bólem brzucha, spędziła tam ponad 24 godziny, bo jej nie przyjęli tylko zrobili test i czekali na wynik, i w końcu tam zmarła bo wyrostek robaczkowy pękł.
Wormhole6 lipca 2021, 19:46
Człowiek bez szczepionki nic nie znaczy .
Zbyszek6 lipca 2021, 19:49
Czwartej fali winni będą NIEZASZCZEPIENI. Dlatego trzeba ich aresztować, zaszczepić albo rozstrzelać.
Tylko poprzez Szczepienia możemy osiągnąć NOWĄ NORMALNOŚĆ, w której będziemy żyć my i nasze dzieci.
gini6 lipca 2021, 20:41
@latawiec 
Bo ty jestes covidiota, wiec ci podrzucam, jak milosciwie panujacy rzad o ciebie zadba .
Komentarz został usunięty przez autora komentarza.
latawiec6 lipca 2021, 20:58
@gini 
Nie, to ty jesteś covidiota, dlatego wklejasz co popadnie, bez ładu i składu i się pewnie z tego cieszysz jak debil.
gini6 lipca 2021, 21:19
@latawiec 
Napij sie meliski latawcu , nie denerwuj sie .
latawiec6 lipca 2021, 21:23
@gini 
Lata mi to i powiewa.
Komentarz został usunięty
detoxic6 lipca 2021, 21:37
Nie na szczepienie ale na eksperyment z własnym udziałem jako królikiem doświadczalnym bez roszczeń w przypadku niepowodzenia
Ijon Tichy7 lipca 2021, 00:48
Covidioci nie odpuszczają. Dalej smrodzą i lęki u wyznawców covidiotyzmu sieją.
Wszak trzeba się bać, bać bać, i szczepić, szczepić, szczepić. Świętą szczepionę wciągnąć i od razu lepiej.
No i oczywiście konieczny będzie powrót talizmanów w postaci maseczek.

A wystarczyłoby żeby covidioci pozamykali się w hermetycznych piwnicach i tam przeżywali swoje lęki, leczyli fobie, a normalnym ludziom dali żyć spokojnie.
chris 617 lipca 2021, 06:15
@Ijon Tichy. W Internecie ogólnie, bo nie tylko na Salonie 24, wygląda to odwrotnie.
Z tym smrodzeniem, wzbudzaniem lęków przed szczepieniem, pisaniem bzdur o maseczkach.
Z tą tanią erystyką kryjącą ignorancję w rodzaju : " talizmanów", "świętości" , "zamykania się
w hermetycznych piwnicach".
W końcu z tą namolną, powielaną przez występujące stadnie nicki, wykazujące ignornację,
kto wie, czy w niektórych przypadkach złą wolę.
Ogarnijcie się w końcu, nauczcie się trochę, poczytajcie i przestańcie zaśmiecać blogi swoimi
bredniami.
Ijon Tichy7 lipca 2021, 06:39
@chris 61,

Ty chyba żyjesz w równoległym świecie. Świecie covidioty.

Kto z odmiany sezonowej grypy uczynił śmiertelną pandemię? Kto straszy ludzi kolejnym falami i odmianami - delta, srelta.. Kto dzień w dzień straszył liczbami zakażonych weryfikowanych za pomocą testów funta kłaków wartych? Kto wprowadzał durne i bezsensowne lockdowny, żeby covidioci się tak nie bali? Kto wtrynia ludziom bzdety o skuteczności maseczek chroniących przed wirusami wbrew wszelkim naukowym dowodom o ich nieskuteczności? 

Ty weź idź może na spacer albo jakiś zimny okład walnij na łepetynę, bo ci się już wszystko pozajączkowało. 
eri7 lipca 2021, 09:35
Do blogera latawiec:
Nie wiem, czy jesteś człowiekiem wierzącym. Jeśli tak, powinieneś zrozumieć: 1. Badania kliniczne szczepionek nie zostały jeszcze ukończone. 2. Szczepionki zostały dopuszczone warunkowo. 3. Producenci szczepionek zostali zwolnieni z odpowiedzialności za ich ewentualne negatywne skutki. Twierdzenie, w tych okolicznościach, że szczepionki są bezpieczne, to ewangeliczne "zatrute drzewo". A z zatrutego drzewa nie będzie dobrych owoców. Dlatego się nie zaszczepię i krytykuję proszczepionkową propagandę. No i to ja Tobie powiem: Chcesz się szczepić, to się szczep! Ale nie wciskaj kitu!!!
eri7 lipca 2021, 09:36
@eri
@adamkonrad, po tym moim wpisie - wymiękł!