na zdjęciu: osoby oglądające program w TVP1, zdjęcie ilustracyjne. fot. PAP/Wojciech Pacewicz
na zdjęciu: osoby oglądające program w TVP1, zdjęcie ilustracyjne. fot. PAP/Wojciech Pacewicz

TVP podbiła weekend. Hitowy program przyciągnął miliony widzów

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 14
Miniony weekend (7-9 lutego) okazał się sukcesem dla Telewizji Polskiej, która według danych Nielsen Media zajęła pierwsze miejsce w rankingu oglądalności. Grupa TVP osiągnęła 20,3 proc. udziału w rynku, wyprzedzając konkurencyjne stacje. Największym hitem okazał się talent show "The Voice Senior", który zgromadził przed telewizorami nawet 1,8 mln widzów. Na wysokie wyniki TVP złożyły się również popularne programy informacyjne, które znalazły się wśród najchętniej oglądanych produkcji weekendu.

Oglądalność TVP idzie w górę. "The Voice Senior" króluje w sobotnie wieczory

Od momentu premiery 4 stycznia, program "The Voice Senior" niezmiennie przyciąga rzesze fanów. W sobotni wieczór talent show Dwójki osiągnął średnią widownię 1,5 mln widzów, a w szczytowym momencie oglądało go aż 1,8 mln osób.

Dzięki 13,1 proc. udziału w rynku, program utrzymuje pozycję najchętniej wybieranego show w sobotnim prime time. To potwierdza, że format stawiający na doświadczonych wokalistów cieszy się dużą popularnością i lojalnością widzów.


Nowość TVP1 – "Żona dla Polaka" z podwójnym odcinkiem

W niedzielę 9 lutego na antenie TVP1 widzowie mogli obejrzeć dwa premierowe odcinki reality show "Żona dla Polaka", zamiast dotychczasowego jednego.

Program śledziło średnio 940 tys. widzów, co przełożyło się na 7,9 proc. udziału w rynku. Od momentu startu jest to najpopularniejsza produkcja w swoim paśmie, co może sugerować, że widzowie chętnie śledzą losy bohaterów szukających miłości.


Programy informacyjne TVP z milionową widownią

Nie tylko rozrywka, ale także programy informacyjne Telewizji Polskiej cieszyły się dużą oglądalnością. Wśród nich dominowały:

  • "19.30" – w TVP1, TVP Info i TVP Polonia oglądało go średnio 1,6 mln widzów (13,5 proc. udziału w rynku)
  • "Teleexpress" – przyciągnął 1,7 mln widzów, osiągając 16,9 proc. udziału
  • "Teleexpress Extra" – w TVP Info w piątek, 7 lutego, obejrzało 730 tys. osób.

Łącznie 7 na 10 najchętniej oglądanych programów weekendu emitowano na antenach Telewizji Polskiej, co potwierdza rosnące notowania TVP na rynku medialnym.

Z tego artykuyłu dowiedziałeś się:

  • Jakie wyniki oglądalności osiągnęła Telewizja Polska w miniony weekend
  • Ile widzów zgromadził program „The Voice Senior” i dlaczego jest tak popularny
  • Jakie wyniki oglądalności odnotował reality show „Żona dla Polaka” po emisji podwójnego odcinka
  • Które programy informacyjne TVP przyciągnęły największą widownię
  • Jakie były udziały rynkowe TVP i jak wypadły na tle konkurencyjnych stacji
  • Ile z 10 najchętniej oglądanych programów weekendu emitowano na antenach TVP

na zdjęciu: osoby oglądające program w TVP1, zdjęcie ilustracyjne. fot. PAP/Wojciech Pacewicz

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj14 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (14)

Inne tematy w dziale Kultura