na zdjęciu: w tle Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma, w kółku: Tomasz Sommer. fot. MSiT/X
na zdjęciu: w tle Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma, w kółku: Tomasz Sommer. fot. MSiT/X

Prawicowy publicysta zbłaźnił się na całego. Zaskakująca odpowiedź na rasistowski wpis

Redakcja Redakcja Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 284
Ministerstwo Sportu ruszyło z nową kampanią promującą Polskę, a jej twarzami zostali koszykarz NBA Jeremy Sochan oraz kolarka Katarzyna Niewiadoma. Choć kampania jest promowana przez dwójkę Polaków i to do tego wybitnych sportowców, to w sieci nie zabrakło komentarzy, które można by określić mianem "poniżej krytyki". Redaktor naczelny pisma "Najwyższy Czas!" Tomasz Sommer zamieścił wyjątkowo rasistowski i wulgarny komentarz do kampanii, co nie pozostało bez odpowiedzi. Pomimo wysokiej szkodliwości wpisu Sommera wymierzonej w Sochana polski koszykarz wyszedł z tej sytuacji z klasą i niczym na boisku NBA oddał rzut za trzy punkty.

Nowa kampania turystyczna. W roli głównej Katarzyna Niewiadoma i Jeremy Sochan

W ramach nowej kampanii turystycznej "Polska. Więcej niż myślisz", Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, wspierane przez agencję MullenLowe Warsaw i Mediahub, przedstawiają Polskę jako kraj pełen różnorodnych atrakcji. Twarzami kampanii zostali wybitni sportowcy – kolarka Katarzyna Niewiadoma i koszykarz Jeremy Sochan, którzy mają zachęcić turystów do odkrycia unikalnego piękna Polski.

Kampania skupia się na promowaniu licznych walorów Polski, a tych przecież naszemu krajowi nie brakuje: malownicza przyroda, tradycyjna kuchnia, bogata kultura i tętniące życiem miasta. W promocji wykorzystano 30-sekundowy spot telewizyjny, działania cyfrowe, kampanie w social media oraz stronę internetową unexpected.poland.travel, by ukazać Polskę z zupełnie nowej perspektywy. Akcja skierowana jest do mieszkańców 11 europejskich krajów, m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii.


Tomasz Sommer wypluł z siebie rasistowski wpis. Kompromitacja naczelnego "Najwyższy Czas!"

Niestety, nawet pozytywna kampania spotkała się z nieprzychylnym odbiorem w niektórych środowiskach. Redaktor naczelny skrajnie prawicowego magazynu „Najwyższy Czas!” Tomasz Sommer wyraził krytyczne i rasistowskie uwagi na platformie X, w których wyzywał Jeremy'ego Sochana i Katarzynę Niewiadomą.

"Co to jest? To reklama Polski zaserwowana publiczności przez Ministerstwo Turystyki dowodzone przez Sławomira Nitrasa. Zestaw obowiązkowy: murzyn z tarantulą na głowie i blondynka. Czy Uśmiechnięci zwariowali do końca?" — napisał Sommer w serwisie X.


Jak rzut za 3 punkty. Jeremy Sochan odpowiedział Sommerowi z klasą

Jakby tego było mało, to Sommer skompromitował się jeszcze bardziej, ponieważ jego wpis wskazywał na to, że nie miał pojęcia, kim są bohaterowie reklamy.

Sochan nie pozostawił tego bez odpowiedzi, zareagował jednak z dystansem i humorem, co zyskało aprobatę fanów i obserwujących dyskusję. „Tak, mój przyjacielu. Nigdy nie wiadomo, może jesteśmy dalekimi kuzynami. Guys, go to Poland, it’s beautiful!” – napisał na platformie X sportowiec.


na zdjęciu: w tle Jeremy Sochan i Katarzyna Niewiadoma, w kółku: Tomasz Sommer. fot. MSiT/X

SW

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj284 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (284)

Inne tematy w dziale Kultura