fot. Pixabay
fot. Pixabay

1 listopada ogłosiła, że już czas na Boże Narodzenie. "Królowa świąt" w natarciu

Redakcja Redakcja Celebryci Obserwuj temat Obserwuj notkę 14
Choć do Bożego Narodzenia jeszcze daleko, w wielu sklepach znicze na Wszystkich Świętych zaczęły już się mieszać z Mikołajami i świątecznymi piernikami. Okazuje się, że Mariah Carey, znana jako "królowa Świąt", 1 listopada ogłosiła oficjalnie rozpoczęcie sezonu świątecznego.

Mariah Carey opublikowała świąteczne wideo

W wideo opublikowanym na Instagramie i X, Mariah pojawia się przebrana za Morticię Addams z filmu "Rodzina Addamsów". Tańczy u boku mężczyzny w stroju Gomeza Addamsa. Gdy wybija północ w noc Halloween, Carey pojawia się w swoim charakterystycznym świątecznym stroju, w saniach z reniferami, śpiewając: "It’s tiiiiiiiiiiime." Gomez przemienia się w bałwana, a z głośników rozbrzmiewa klasyczny przebój Mariah Carey „All I Want For Christmas Is You”.


To jednak nie koniec świątecznych niespodzianek od Carey. Wyszukując jej imię i nazwisko na Google, użytkownicy mogą zobaczyć padające płatki śniegu. Za chwilę „All I Want For Christmas Is You” stanie się znów najchętniej odtwarzanym utworem na świecie, poza oczywiście "Last Christmas" grupy Wham!.


Historia piosenki „All I Want For Christmas Is You”

Piosenka powstała w rekordowym czasie: Mariah Carey napisała i nagrała „All I Want For Christmas Is You” w zaledwie 15 minut. Utwór powstał we współpracy z producentem Walterem Afanasieffem i został wydany w 1994 roku. Stał się klasykiem od razu po premierze. „All I Want For Christmas Is You” błyskawicznie podbił serca słuchaczy i do dziś jest jednym z najczęściej odtwarzanych utworów świątecznych na całym świecie.


Piosenka stała się nieodłącznym elementem świątecznej popkultury, pojawiając się w filmach, reklamach i mediach społecznościowych. W 2017 roku Mariah Carey wydała nawet ilustrowaną książkę dla dzieci inspirowaną utworem.

Jeden z najbardziej dochodowych utworów świątecznych

„All I Want For Christmas Is You” to utwór, który zyskał status globalnego klasyka świątecznego, przyciągając uwagę milionów fanów każdego roku i kontynuując swoją wieloletnią dominację na świątecznych listach przebojów. Piosenka bije rekordy na Spotify każdego grudnia. W 2020 roku osiągnęła rekord odtworzeń w ciągu jednego dnia – została przesłuchana 17 milionów razy.

Szacuje się, że Mariah Carey zarabia około 2,5 miliona dolarów rocznie tylko z tego jednego utworu. Do tej pory piosenka przyniosła ponad 60 milionów dolarów przychodu, co czyni ją jednym z najbardziej dochodowych utworów świątecznych.


Pewnie między innymi dlatego Mariah Carey co roku publikuje kultowe wideo, zapowiadając nadchodzący sezon świąteczny. Można więc oficjalnie zacząć odliczanie do Świąt!

ja

Czytaj także:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj14 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (14)

Inne tematy w dziale Rozmaitości