Awaria w Millenium Banku. Czwartek nie jest najszczęśliwszym dniem dla klientów tej firmy. Nie działa aplikacja, a także dostęp do konta internetowego.
Masowe zgłoszenia klientów Banku Millenium
Pierwsze raporty na stronie Downdetector o tym, że dzieje się coś niedobrego z Bankiem Millenium, były widoczne 31 października w okolicach godziny 9. Po upływie dwóch godzin już 2 tys. klientów zgłosiło awarię. Wskazywali przy tym na brak dostępu do aplikacji banku, a także do internetowego konta.
Złowieszcze komunikaty
"Chwilowe utrudnienia w działaniu aplikacji", "W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu" - to komunikaty, które wyświetlają się klientom. Inny brzmi: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji". Co się zatem dzieje?
Bank Millenium nie wydał na razie komunikatu. Klientom radzimy, by przy wyjściu z domu wzięli dziś gotówkę, bo płatność kartą również może okazać się z biegiem godzin problemem. W wielu przypadkach nie działa także płatność za pomocą BLIK-a.
Fot. Bank Millenium/Wikipedia
GW
Inne tematy w dziale Gospodarka