Klienci tego banku przeżywają deja vu. Awaria daje się we znaki

Redakcja Redakcja Finanse osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 3
Dopiero miesiąc temu miała miejsce ogromna awaria ING. Dziś nie można zalogować się do aplikacji bankowej i korzystać ze wszystkich opcji bankowości elektronicznej.

Wykluczono atak hakerski na ING

ING potwierdza, że będą trudności dziś z korzystaniem z aplikacji na telefonach i komputerze. Powodem nie jest jednak atak hakerski. To zostało wykluczone. W komunikacie rzecznik banku informuje o "usterce", którą obecnie naprawiają specjaliści. 

Niepoprawnie działa aplikacja mobilna, a także utrudnione jest korzystanie z banku na komputerach z powodu braku dostępu do wielu funkcji. Możliwe jest na szczęście dokonywanie najczęściej płatności kartą kredytową i kartą debetową. Choć nie wszyscy mają taką opcję: "Brak możliwości zapłacenia kartą, brak możliwości zalogowania się do aplikacji ING, wyłączona strona do logowania" - wyskakuje komunikat, o którym pisze strona RMF FM. 


Miesiąc po dużej awarii 

Poprzednia awaria ING utrudniała życie klientom 13 września. Zalogowanie się do konta i aplikacji jest możliwe, ale korzystanie z bankowości jest ograniczone. Niektórzy klienci nie mogą korzystać z kart bankowych - głosił komunikat ING. Awaria trwała kilkanaście godzin. 


GW


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj3 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (3)

Inne tematy w dziale Gospodarka