Kolejna awaria aplikacji mobilnej i strony internetowej Alior Banku. Nie można się zalogować do swojego konta. Klienci są wściekli, a bank wydał lakoniczne oświadczenie, z którego nie wynika, kiedy sytuacja wróci do normy.
Awaria w Alior Banku. Aplikacja i strona nie działają
3 października od rana trwa awaria aplikacji mobilnej i strony internetowej Alior Banku. Nie można się zalogować na swoje internetowe konto. Nie wiadomo, co z przelewami. Na szczęście można normalnie korzystać z kart kredytowych i debetowych.
Poważne problemy z dostępem klientów do ich pieniędzy zaczęły się natomiast o godzinie 13.00. Problemy z dostępem do Aliora występują na terenie całej Polski - wynika z danych serwisu Downdetector, który służy do zgłaszania tego typu awarii.
Klienci po próbie zalogowania na swoje konto widzą lakoniczną informację o awarii. Pojawia się też standardowe już ostrzeżenie przed oszustami, co tylko jeszcze bardziej niepokoi i tak zdenerwowanych klientów.
Sam bank nie powiedział, co spowodowało awarię. Nie zdradził też, kiedy zostanie ona usunięta.
Lakoniczne oświadczenie Alior Banku
Bank zdecydował się na wydanie lakonicznego komunikatu. Poinformował jedynie, że awaria faktycznie się wydarzyła i przeprosił użytkowników za nieprawidłowości.
"Obecnie mogą występować problemy z prawidłowym funkcjonowaniem systemów Alior Online i Alior Mobile. Trwają prace nad przywróceniem ich prawidłowego działania" - informuje Alior na swoich kontach w mediach społecznościowych.
Pod postem pojawiło się wiele komentarzy. Klienci są źli na instytucję. Zarzucają jej, że tego typu przerwy w dostawach usług zdarzają się tej firmie za często. Mają też za złe pracownikom banku, że nie podali dodatkowych informacji bp. kiedy awaria zostanie zażegnana.
MB
na zdjęciu: kobieta ze smartfonem. fot. CC0
Inne tematy w dziale Technologie