Fot. Canva
Fot. Canva

Alior Bank z awarią. Klienci mają spory kłopot z podstawową czynnością

Redakcja Redakcja Finanse osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1
We wtorek klienci Alior Banku nie mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. O problemie dowiadujemy się z serwisu downdetector.pl, gdzie zaniepokojone osoby zgłaszały masowo problem.

Klienci Alior Banku bez dostępu do swoich pieniędzy 

Jak można przeczytać z serwisu downdetector.pl, awaria zaczęła się nieco po godzinie 11:00. Na stronie pojawiło się ponad 700 zgłoszeń z całego kraju od osób, które potwierdzają problem z logowaniem. Dotyczyło ono przede wszystkim bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Alior Banku. 

"Próbując dostać się do bankowości, użytkownik doczekać się jedynie komunikatu o nieosiągalnej stronie" – podaje serwis dobreprogramy.pl 

Alior Bank w żaden sposób nie odniósł się do awarii. 


Awaria w Alior Banku naprawiona 

Po godzinie 12:40 problem najprawdopodobniej został zażegnany. 

"Wszystko wskazuje na to, że awaria w Alior Banku została ostatecznie usunięta. Liczba zgłoszeń w serwisie downdetector spadła do minimalnego poziomu, na podstawie czego wnioskujemy, że to incydentalne problemy, a nie efekt usterki. Klienci banku mogą już zapewne bez przeszkód korzystać ze wszystkich usług" – czytamy na dobreprogramy.pl. 

Ostatnia głośniejsza awaria w Alior Banku miała miejsce na początku czerwca. Wówczas - podobnie jak teraz - nie działała bankowość internetowa oraz mobilna. 

MP

Fot. Canva

Czytaj dalej:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj1 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (1)

Inne tematy w dziale Gospodarka