We wtorek klienci Alior Banku nie mogli zalogować się do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej. O problemie dowiadujemy się z serwisu downdetector.pl, gdzie zaniepokojone osoby zgłaszały masowo problem.
Klienci Alior Banku bez dostępu do swoich pieniędzy
Jak można przeczytać z serwisu downdetector.pl, awaria zaczęła się nieco po godzinie 11:00. Na stronie pojawiło się ponad 700 zgłoszeń z całego kraju od osób, które potwierdzają problem z logowaniem. Dotyczyło ono przede wszystkim bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Alior Banku.
"Próbując dostać się do bankowości, użytkownik doczekać się jedynie komunikatu o nieosiągalnej stronie" – podaje serwis dobreprogramy.pl
Alior Bank w żaden sposób nie odniósł się do awarii.
Awaria w Alior Banku naprawiona
Po godzinie 12:40 problem najprawdopodobniej został zażegnany.
"Wszystko wskazuje na to, że awaria w Alior Banku została ostatecznie usunięta. Liczba zgłoszeń w serwisie downdetector spadła do minimalnego poziomu, na podstawie czego wnioskujemy, że to incydentalne problemy, a nie efekt usterki. Klienci banku mogą już zapewne bez przeszkód korzystać ze wszystkich usług" – czytamy na dobreprogramy.pl.
Ostatnia głośniejsza awaria w Alior Banku miała miejsce na początku czerwca. Wówczas - podobnie jak teraz - nie działała bankowość internetowa oraz mobilna.
MP
Fot. Canva
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka