Michał Adamczyk i Magdalena Ogórek są nowymi "lokomotywami" stacji wPolsce24. Buduje ją środowisko pisma "Sieci". Telewizja chciałaby zawojować rynek i nawiązać do sukcesów Republiki, którą jest w tej chwili drugą najchętniej oglądaną stacją informacyjną w Polsce.
Nowa stacja dla konserwatywnych widzów
Redaktorem naczelnym stacji wPolsce24 jest Jacek Karnowski. Nowy program ruszy 2 września na kanale 52 na multipleksie. - Wiemy, co najbardziej porusza Polaków - mówi w reklamie telewizji Michał Adamczyk, były dyrektor TAI i przez kilka tygodni prezes TVP. Oprócz niego wystąpiła tam Magdalena Ogórek, była gwiazda TVP INFO. - Będziemy informować każdego dnia - zapowiedziała.
Z telewizją wPolsce24 będą też związani inni dziennikarze TVP z ostatnich lat: Marcin Tulicki, Jacek Łęski, Małgorzata Opczowska, Marta Kielczyk i Marta Piasecka. Oprócz nich zobaczymy stałych felietonistów "Sieci", którzy prowadzili w Telewizji Polskiej "W tyle wizji": Krzysztofa Feusette i Stanisława Janeckiego. Redakcja nowej telewizji zastrzega, że wkrótce poinformuje o kolejnych nazwiskach współpracujących ze stacją.
Będzie "bratobójcza" walka?
wPolsce24 powalczy o konserwatywnych widzów - którzy w dużej części odeszli od oglądania TVP po zmianie władzy - z Telewizją Republika. Nie będzie to zadanie łatwe, ponieważ medium Tomasza Sakiewicza ogląda średnio od 200 do ponad 400 tys. osób dziennie w zależności od pory i programu. Republika uruchomiła nawet drugi kanał Republikę Plus, uruchamia nowe studio w Warszawie i wysyła swojego korespondenta Tomasza Grzywaczewskiego do Stanów Zjednoczonych, by relacjonować od środka kampanię wyborczą. Republika przegrywa nieznacznie w udziałach na rynku medialnym z TVN24.
Fot. Magdalena Ogórek i Michał Adamczyk w reklamówce wPolsce24/screen
GW
Inne tematy w dziale Kultura