"Tu dla dzieci, tu dla dorosłych, tu piciu, tu plusk, tu nie wolno, tu dyrektor, tu ciepło, tu zimno itd." - mówi wypranym z emocji głosem pracownica hotelu "Elements". Reklama ośrodka w Górach Izerskich stała się viralem i od 2 dni podbija polski internet.
Reklama hotelu podbiła internet
Filmik reklamowy przedstawia pracowniczkę hotelu, która granatowym w uniformie i z poważną miną pokazuje różne miejsca w obiekcie. Niezależnie od tego, czy wskazuje na basen, pomieszczenia dla personelu, łóżko, kuchnię, dyrektora czy Tomasza Adamka, który jest częstym gościem hotelu, wszyscy są wymienieni na równorzędnych pozycjach. W dodatku wypranym z emocji głosem. W tle leci przyjemna muzyczka.
Zobaczcie sami:
Film na Tiktoku w ciągu dwóch dni zanotował 1,7 mln wyświetleń i został polubiony 234 tys. razy. Tylko w sobotę, w ciągu sześciu godzin przybyło mu 30 tys. polubień. Uzyskał blisko 4900 komentarzy. Większość osób jest zachwycona prostotą przekazu. ("jedyna reklama, którą obejrzałam do końca"), profesjonalizmem pracowniczki ("premia dla tej pani") oraz nietuzinkową prezentacją oferty hotelu ("kupiliście mnie tą reklamą, przyjadę").
Reklama dla mężczyzn?
Nie trzeba fajerwerków, żeby zachwycić klienta i zachęcić go do przyjazdu. Hotel&Spa "Elements" postawił na prostotę i osiągnął cel. Prezentacja z humorem i konkretem okazała się spektakularnym sukcesem na tle innych. Złośliwi mówią, że to "reklama dla mężczyzn".
Wzięło się to stąd, że hotel "Elements" nie był pierwszy. Tydzień temu sklep "Topmarket Lubelskie" przedstawił podobny filmik, zatytułowany właśnie "Reklama dla facetów". Pracownik sklepu wskazuje: wejście, pomidora, zimne (w domyśle alkohole), masło, ładne dziewczyny oraz wyjście. Jednak ani ta reklama, ani prezentujący pan cały na biało nie mają w sobie tego "coś", co ma filmik hotelu ze Świeradowa Zdroju, a przede wszystkim nie ma takiego uroku, jak pani Barbara w granatowym uniformie.
Porównajcie:
Nawet jeśli hotel "Elements" podkradł pomysł od "Topmarketu", to rozwinął go bardzo kreatywnie. Dotychczas wrzucane przez ośrodek promocyjne filmy średnio robiły około 3 tysięcy wyświetleń, wyjątkiem były te z udziałem Tomasza Adamka, polskiego pięściarza. Wcześniejsze Tiktoki z jego udziałem zaliczyły maksymalnie 120 tys. i 80 tys. wyświetleń.
Czy to będzie teraz nowy trend w reklamie? Zamiast przerostu formy nad treścią, krótko, zwięźle, na temat i bez migających obrazków? Jak Wam się podoba taki przekaz?
ja
Inne tematy w dziale Kultura