na zdjęciu: oddział PKO BP, zdjęcie ilustracyjne. fot. materiały prasowe.
na zdjęciu: oddział PKO BP, zdjęcie ilustracyjne. fot. materiały prasowe.

Na takie udogodnienia czekali klienci. Największy polski bank wprowadza nową usługę

Redakcja Redakcja Finanse osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 10
PKO BP wciąż udoskonala swoją bankowość elektroniczną oraz aplikację mobilną iPKO. Tym razem klienci PKO BP mogą się cieszyć z nowej usługi, jaką jest zakup poprzez aplikację biletów do kin sieci Helios.

PKO BP wprowadza możliwość płatności za bilety do kin sieci Helios

Nową usługą dodaną w aplikacji mobilnej IKO i systemie iPKO jest możliwość nabycia kuponów na seanse do sieci kin Helios. De facto kupony są po prostu biletami wstępu na seanse. Cena kuponu wynosi 21 zł i uprawnia klientów PKO BP do wymiany na jeden bilet umożliwiający wejście na każdy standardowy seans w dowolnym kinie sieci Helios.

Wspomniany kod podlega wymianie na bilet na stronie internetowej sieci Helios, jednak wtedy trzeba dodatkowo wnieść opłatę  wynoszącą 1,5 zł. Dodatkowa opłata nie jest wymagana przez PKO BP przy wymianie kuponu w samym kinie. 


W aplikacji i na stronie PKO BP kupisz bilety i do Helios i do Multikina

Za dystrybucję kodów w PKO BP odpowiada spółka zależna banku - PKO Finał. Warto przypomnieć, że klienci PKO BP mogli już wcześniej korzystać z kuponów na wejściówki do kin sieci Multikino. System wymiany działa na podobnych zasadach jak w Helios.

Oprócz standardowej oferty usług finansowych związanych bezpośrednio z działalnością PKO BP, instytucja oferuje znacznie więcej tzw. usług dodanych.  Klienci banku mogą nabyć m.in. dostęp do serwisu streamingowego Canal+, usługi telemedyczne, ubezpieczenia ekranu smartfona, a także bilety komunikacyjne i parkingowe.


PKO BP wygrywa prestiżowy ranking

PKO BP po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu Finnoscore i w 2024 pozostaje międzynarodowym liderem cyfrowej bankowości. Obrona zeszłorocznej pozycji lidera jest zasługą konsekwentnie realizowanej strategii cyfrowego rozwoju banku.

Finnoscore Retail Banking to coroczne badanie, w którym analizowane są doświadczenia klientów z 24 krajów Europy i Ameryki Północnej. Ranking opiera się na publicznie dostępnych informacjach i obiektywnie ocenia cyfrową dojrzałość instytucji finansowych pod kątem 390 kryteriów w 12 wybranych segmentach. Tegorocznej klasyfikacji poddano ponad 240 banków rozpatrując okres od stycznia 2023 r. do stycznia 2024 r.

na zdjęciu: oddział PKO BP, zdjęcie ilustracyjne. fot. materiały prasowe.

SW

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj10 Obserwuj notkę

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka