Klienci tego banku mogą być zaskoczeni. Jest ważny komunikat

Redakcja Redakcja Finanse osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
PKO BP ma ważną informację dla wszystkich klientów. Jeśli nie możesz korzystać ze wszystkich usług banku w sieci, to jest to spowodowane pracami serwisowymi. Potrwają one jeszcze kilka dni.

W piątek 21 czerwca rozpoczęły się prace serwisowe PKO BP. Potrwają do 25 czerwca. W tym czasie wielu klientów może mieć trudności z korzystaniem z iPKO oraz aplikacji mobilnej IKO. Z pewnością część z nich była zdziwiona, że nie mogła zrobić przelewu.  

Ograniczone funkcje w IKO i iPKO

Przez kilka godzin od soboty 22 czerwca godz. 22:00 do dziś do godz. 6 nie działała funkcja wykonania przelewów natychmiastowych - Express Elixir. Występują nadal chwilowe utrudnienia z opcją składania wniosków za pośrednictwem serwisu iPKO i iPKO biznes oraz funkcji otwartej bankowości.

- W najbliższych dniach możemy być nieco mniej dostępni. Trochę się będzie u nas działo. Ulepszamy nasze serwisy, dlatego potrzebujemy nieco czasu na prace modernizacyjne. Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia - podkreślił w komunikacie bank PKO BP. 

To jednak nie wszystkie utrudnienia. Do wtorku 25 czerwca nie będzie można otrzymywać powiadomień SMS-owych oraz z poziomu aplikacji IKO. Chodzi o płatności wykonywane za pośrednictwem smartfona i transakcji z karty bankowej. Wszyscy w PKO BP muszą pamiętać, że we wtorek 25 czerwca w godzinach 01-04:40 w nocy klienci nie zadziałają transakcje BLIK-iem w bankomatach oraz wpłatomatach PKO BP i przy użyciu karty. Bank nie umożliwi ponadto nadawania PIN-u, aktywacji kart w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO, jak i zweryfikowania PIN-u dla transakcji 3D Secure - czytamy na stronach PKO BP.   


Bank PKO BP przeprasza za utrudnienia

Mało tego - PKO BP podaje też inne niedogodności, z którymi można się zmierzyć do wtorku. To m.in. wypłata kartą z bankomatów innych banków, płatności kartą w sklepach zarówno stacjonarnych, jak i internetowych, dodawanie kart w aplikacjach Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, SwatchPAY!, Xiaomi Pay i płatności w nich. 

- Jeśli możesz, prosimy wszystkie ważne transakcje wykonaj wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia - przekazało PKO BP. 


GW

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj4 Obserwuj notkę

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka