fot. Biedronka/Lidl
fot. Biedronka/Lidl

Dyskonty wynoszą rywalizację na kolejny poziom. Biedronka też będzie mieć "Lidelsów"

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 6
Biedronka i Lidl nie ustają w swojej walce na niskie ceny i atrakcyjne oferty. Już nie tylko rywalizują o najtańszy koszyk spożywczy, ale kuszą klientów markowymi ciuchami. Ubrania z Biedronki i Lidla mają być modne, tanie, wygodne. Szykują się prawdziwe dresiarskie hity.

Biedronka i Lidl walczą na majtki i klapki

Biedronka wypuszcza na rynek własną kolekcję ubrań i dodatków Fan Collection . Wcześniej na podobny ruch zdecydował się Lidl, z brandem Lidl Fan. W czerwcu 2024 r. na półkach obu sieci pojawi się nowa seria odzieżowa.

24 czerwca br. na półkach Biedronki pojawi się kolejna autorska kolekcja ubrań i dodatków tej sieci. Wśród nowych produktów, są ubrania, ale i dodatki, jak np. okulary, nerki i torby shopperki - informują wiadomoscihandlowe.pl.

Na części produktów będzie charakterystyczna uśmiechnięta biedroneczka, na pozostałych logotyp, albo napisy z użyciem biedronkowego fontu. Kultowe już klapki w wersji damskiej i męskiej będzie można kupić za jedyne 19,99 zł. Biedronka proponuje również proste wygodne koszulki damskie i męskie w trzech kolorach (czerwonym, żółtym i czarnym) z kontrastowym napisem „Biedronka” za 14,99 zł.


Klienci Biedronki również w sytuacjach intymnych będą mogli pokazać miłość do ulubionego dyskontu. Sieć oferuje bowiem markową bieliznę: damskie figi i męskie bokserki w cenie 29,99 za dwupak. Nie zabraknie również skarpetek damskich i męskich - zarówno krótkich, jak i długich w cenie 11,98 zł za 2-pak. Wszystko z logotypem Biedronki.

- Wiemy, że nasi klienci na to czekali, ponieważ wpływały do nas liczne pytania, kiedy Biedronka Fan Collection powróci do naszej oferty. Dlatego, jestem przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób, ubranych w nasze propozycje modowe - mówi Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection.

Oldschoolowe dresy z Lidla

Kolekcję ubrań i akcesoriów i obuwia z własnym logotypem poszerza także Lidl.  Poszedł jeszcze dalej niż Biedronka. Już na początku czerwca na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawiły się m.in. buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety, buty.

Oczywiście w Lidlu kupimy klapki (cena identyczna jak w Biedronce 19,99 zł) oraz kultowe już skarpety. W sklepach sieci dostaniemy 6 różnych opcji za jedyne 5,99 zł/para.


Najnowsza kolekcja ubrań i dodatków z linii Lidl Fan na lato ma być inspirowana miejskim stylem życia i modą na oldschool i vintage PRL. W sklepach stacjonarnych i internetowym sieci od 6 czerwca do kupienia były m.in. damskie kolarki w dwóch wzorach za 9,99 zł/para, męskie spodenki dresowe za 24,99 zł/para, dostępne także w dwóch wzorach: z lampasami i w retro kratę, koszula męska z krótkim rękawkiem za 24,99 zł, bluza męska z kapturem w cenie 39,99 zł/szt., oversize’owy t-shirt z modnym nadrukiem za 14,99 zł aż w 6 różnych wariantach, a także damski komplet dresowy za 59,99 zł/szt. – jak podaje Lidl, na wzór ortalionowych hitów mody osiedlowej. Do kompletu kupimy sneakersy za 39,99 zł/para, bawełniany kapelusz typu bucket (24,99 zł) i nerkę (24,99 zł). Wszystko w lidlowych kolorach; niebieskim, żółtym.

Czy chodzenie w ciuchach z logotypem dyskontu to przejaw ekstrawagancji czy obciachu? Nosilibyście ubrania z Biedronki i Lidla?

ja

Zdjęcie; mat. prasowe Biedronki i Lidla

Czytaj także:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj6 Obserwuj notkę

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka