Nowy prezes Totalizatora Sportowego – Rafał Krzemień - udzielił wywiadu dla portalu Interplay. W rozmowie opowiada o kontynuacji misji wspierania sportu oraz promocji aktywności fizycznej oraz mówi o nowej kampanii marketingowej – Drużyna Marzeń.
Totalizator Sportowy powstał z misją wspierania rozwoju profesjonalnego oraz amatorskiego sportu. Do Skarbu Państwa w ostatnich latach trafiły rekordowe kwoty – na sam Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej, Totalizator przekazał ponad miliard złotych. Równolegle, środki płynęły również do innych funduszy celowych, w tym na rozwój kultury. Zapytany o to, czy bieżący rok będzie tak samo obfity jak ubiegły, prezes Rafał Krzemień stwierdził, że wiele na to wskazuje, zaznaczając przy tym, że w zeszłym roku wpłaty, które spółka przekazała do budżetu państwa, przekroczyły cztery miliardy złotych.
– Wspieramy polski sport, przekazując dopłaty, ale współpracujemy też z własnej inicjatywy z wieloma sportowcami i inicjatywami, które promują nasze produkty LOTTO. To dzięki temu jesteśmy w stanie aktywizować Polaków i zachęcać ich do sportu. – mówił Rafał Krzemień dla portalu Interplay.
Totalizator wspiera nie tylko profesjonalistów
Spółka, którą nadzoruje prezes Krzemień, wspiera nie tylko profesjonalnych sportowców, ale również amatorów. Jednym z przejawów takiego działania jest akcja Wygrywamy Zaczyna się od Wy, w której to gracze głosują na wsparcie lokalnych obiektów sportowych i kulturalnych, takich jak boiska, pływalnie, place zabaw czy nawet biblioteki. W ubiegłym roku, dzięki tej akcji, Totalizator dofinansował 48 obiektów kulturalnych i sportowych w całej Polsce.
– Wspieramy sport na najwyższym poziomie, wydarzenia sportowe najwyższej klasy, ale także sport amatorski, a do tego wydarzenia masowe i o charakterze rekreacyjnym. Wszystko jest dla nas równie ważne – zarówno sport powszechny, jak i najwyższej klasy zawodowcy. Zależy nam na propagowaniu szeroko pojętego sportu, żeby wszystkich Polaków zachęcić do wyjścia z domu.– mówił Rafał Krzemień w wywiadzie na portalu Interplay.
Lotto: Drużyna Marzeń
Jednym z tematów rozmowy była też nowa kampania Lotto: Drużyna Marzeń, która została ogłoszona kilka dni temu, ma wspierać właśnie tę amatorską płaszczyznę kultury fizycznej i prezentować zaangażowanie Totalizatora Sportowego na wielu płaszczyznach. Kampania jest również podsumowaniem ostatnich 20 lat działalności spółki związanych z budową i modernizacją infrastruktury, aktywizacją dzieci i promocją sportowców.
Akcja pokazuje również, że ażdy gracz Lotto jest mecenasem sportowców w drodze do realizacji ich sukcesów. W skład LOTTO Drużyny Marzeń wchodzą reprezentanci takich dyscyplin jak: strzelectwo, chód sportowy, jeździectwo, pływanie, żeglarstwo, Formuła 4, wspinaczka sportowa, gimnastyka. Udział sportowców w kampanii reklamowej uwiarygadnia autentyczne wsparcie sportu przez Totalizator Sportowy.
– Zależy nam na promocji sportu i rekreacji na co dzień. Chcemy, żeby Polacy wyszli z domów i dążymy do tego, żeby zachęcić ich do ruchu na świeżym powietrzu. Bardzo zależy nam na tym, żebyśmy byli aktywnym społeczeństwem, a sposobów na to jest wiele. Kampania „LOTTO Drużyna Marzeń” jest jednym z nich. – mówił o akcji prezes Rafał Krzemień.
Inne tematy w dziale Sport