Zdjęcie: Materiały prasowe
Zdjęcie: Materiały prasowe

Gry liczbowe w dobie cyfrowej – osiągnięcia Totalizatora Sportowego

Redakcja Redakcja Cyfryzacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Podczas kongresu IMPACT'24 w Poznaniu, Maciej Kasprzak, dyrektor generalny Linii Biznesowej Gier Online w Totalizatorze Sportowym, podkreślił konieczność równego traktowania wszystkich klientów. "Każdego klienta, niezależnie od tego, czy odwiedza nasze kanały internetowe, czy jeden z 27 tys. punktów stacjonarnych, należy traktować tak samo, zapewniając mu bezpieczeństwo i dobrą rozrywkę" - powiedział Kasprzak.

Podczas swojego wystąpienia, Kasprzak zaznaczył, że produkty Totalizatora Sportowego w wirtualnym świecie muszą stawić czoła nie tylko „czarnemu rynkowi”, ale również różnorodnym aplikacjom dostępnym na smartfony. W swoim przemówieniu podczas panelu eksperckiego, poświęconego budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku cyfrowym, podkreślił: „W świecie wirtualnym, dużo łatwiej niż w analogowym, można szybko utracić sympatię i zaufanie klienta. W przypadku gier liczbowych czy hazardu ma on bowiem nieograniczony dostęp do konkurencyjnych platform czy aplikacji: wystarczy jedynie dotknąć ekranu lub nacisnąć myszkę. Ta branża nie wybacza błędów i zaniedbań w zakresie ciągłej poprawy jakości świadczonych usług oraz budowania pozytywnego doświadczenia odbiorcy”.


Innowacyjne Rozwiązania i Dynamiczny Rozwój

Totalizator Sportowy od ponad pięciu lat oferuje produkty LOTTO na autorskiej platformie internetowej oraz prowadzi jedyne legalne kasyno online w Polsce. Firma przywiązuje ogromną wagę do zasad odpowiedzialnej gry, szczególnie dbając o weryfikację wieku graczy, wsparcie klientów i rozwój mechanizmów antyfraudowych. Dzięki tej strategii, liczba użytkowników LOTTO online dynamicznie rośnie, przekraczając w zeszłym roku milion aktywnych graczy.

Mimo rozwoju cyfrowego, Totalizator Sportowy nie zapomina o swoich tradycyjnych kolekturach. „Nie zapominamy przy tym o kolejnych milionach Polaków, którzy od pokoleń odwiedzają nasze tradycyjne kolektury, a posiadamy ich nad Wisłą ok. 27 tysięcy. Ponad 60-letnia tradycja Totalizatora Sportowego zobowiązuje i każdego gracza, niezależnie od wybranej przez niego formy zabawy, traktujemy w sposób partnerski i z pełnym profesjonalizmem” - podkreślił Kasprzak.

Stałe monitorowanie zachowań klientów online oraz dostosowywanie oferty do ich oczekiwań to klucz do sukcesu Totalizatora Sportowego. Analitycy firmy zauważyli, że większość graczy korzysta z ich usług nie tyle z nadzieją na wielką wygraną, ile z chęci przeżycia unikatowych emocji w trakcie codziennych obowiązków, na przykład w drodze do pracy.

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj Obserwuj notkę

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie