Polski Związek Tenisowy (PZT) podpisał umowę z Totalizatorem Sportowym, na mocy której marka LOTTO została Partnerem Strategicznym PZT oraz Partnerem Tytularnym kluczowych programów i projektów realizowanych przez Związek. Marka LOTTO została także Głównym Partnerem Reprezentacji Polski Kobiet i Mężczyzn.
Dotychczasowy program wsparcia dla czołowych i obiecujących tenisistów, znany jako PZT Team, został podzielony na dwie kategorie wiekowe: poniżej i powyżej 18 lat. Zawodnicy w starszej grupie wiekowej będą teraz uczestniczyć w programie wsparcia pod nazwą LOTTO PZT Team. Cykl zawodowych turniejów PZT Polish Tour, który odbędzie się w tym roku, będzie nosił nazwę LOTTO PZT Polish Tour. W ramach tego cyklu, od czerwca do września, rozegranych zostanie 14 międzynarodowych turniejów na terenie całej Polski.
Narodowy Dzień Tenisa również odbędzie się we współpracy z Partnerem Tytularnym. 8 września 2024 roku aż 14 miast w Polsce będzie gospodarzem wydarzenia pod nazwą LOTTO Narodowy Dzień Tenisa.
Dobra współpraca
– Jestem niezwykle dumny i szczęśliwy, że Polski Związek Tenisowy po blisko półtorarocznej przerwie zyskał Partnera Strategicznego. Cieszę się, że współpraca, na której tak niezwykle nam zależało, wreszcie została zawarta. To ogromny krok naprzód dla polskiego tenisa. Jestem przekonany, że tenis w Polsce, już przecież mocno zakorzeniony w marce LOTTO dzięki dotychczasowej współpracy, będzie rozwijał się jeszcze szybciej. Moim życzeniem jest, aby zawarta współpraca otworzyła dla PZT nową kartę sponsoringu sportowego. Pozyskanie tak ważnego Partnera, zwłaszcza w roli Partnera Strategicznego pokazuje, że PZT jest godnym zaufania podmiotem. Wierzę, że PZT już niebawem będzie mógł przedstawić kolejnych Partnerów. Dziękuję Prezesowi Totalizatora Sportowego Rafałowi Krzemieniowi za zaufanie. Jestem przekonany, że wspólnie będziemy cieszyć się z wielu sukcesów zawodniczek i zawodników LOTTO PZT Team oraz Reprezentacji Kobiet i Mężczyzn. Przed nami wiele ciekawych wyzwań i pięknych, sportowych emocji – powiedział Prezes Polskiego Związku Tenisowego Dariusz Łukaszewski.
– Polski tenis rośnie w siłę, a należąca do Totalizatora Sportowego marka LOTTO chce być obecna wszędzie tam, gdzie Polacy w duchu fair play i dobrej zabawy walczą o doskonałe sportowe wyniki. Z radością kontynuujemy nasze wieloletnie partnerstwo z Polskim Związkiem Tenisowym. Mamy na koncie liczne zrealizowane wspólnie projekty i inicjatywy, a przed nami kolejne tenisowe przedsięwzięcia, które pomogą w popularyzacji tej dyscypliny i będą wsparciem dla polskich reprezentantów – powiedział Rafał Krzemień, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Inne tematy w dziale Sport