Klienci Alior Bank mają w poniedziałek powody do niepokoju. W czerwcowe przedpołudnie Downdetector odnotował narastającą lawinowo liczbę zgłoszeń awarii w Alior Banku. Chodzi o bankowość internetową i mobilną – dostęp do kont bankowych tą drogą jest utrudniony.
Awaria w Alior Banku. Bez dostępu do bankowości mobilnej i internetowej
Przedpołudniowe raporty Downdetector nie pozostawiają złudzeń. W poniedziałek doszło do awarii mobilnych i internetowych usług bankowych Alior Banku. To znaczy, że klienci tej instytucji finansowej mają problem z zalogowaniem się do swojego konta nie tylko przez przeglądarkę internetową na komputerze stacjonarnym, laptopie czy tablecie, ale także przez aplikacje na smartfony i iPhony.
Jako jeden z pierwszych alert do mediów wysłał czytelnik Bankier.pl: „Wygląda na to, że dostęp do bankowości elektronicznej w Aliorze (zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikację) przestał działać”.
Klienci Alior Banku alarmują
Zaniepokojeni klienci zaczęli alarmować Alior Bank z pomocą mediów społecznościowych. Na profilach banku „na socjalach” zaczęły pojawiać się pełne obaw wiadomości klientów.
Pierwsze komentarze o awarii na Facebooku pojawiły się około godz. 11.00 pod ostatnim postem banku. Alior Bank potwierdził utrudnienia i poinformował o toczonych pracach nad usunięciem awarii.
Alior Bank. Można płacić BLIKIEM i kartą w sklepach
W takiej sytuacji klienci nie powinni wpadać w panikę – warto odczekać moment i dać zrobić swoje pracownikom technicznym, dbającym o poprawnej funkcjonowanie internetowych usług bankowych.
Zdaniem klientów Alior Banku nie ma występują problemy z płaceniem kartą w sklepach. Normalnie działają również płatności z pomocą BLIK.
KW
Źródło zdjęcia: Alior Bank. Fot. PAP/Albert Zawada
Inne tematy w dziale Gospodarka