Masz konto w tym banku? Nie skorzystasz z bankowości online, trwa awaria

Redakcja Redakcja Finanse osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 8
PKO BP zmaga się z awarią bankowości elektronicznej, która dotknęła wielu klientów od wczesnych godzin porannych w piątek. Najwięcej problemów jest z aplikacją mobilną banku. PKO BP pracuje nad rozwiązaniem dużej usterki.

Zgłoszenia w downdetector 

O awarii w funkcjonowaniu bankowości elektronicznej PKO BP możemy dowiedzieć się z portalu downdetector, na bieżąco śledzącego problemy w sieci. Zgłoszenia ruszyły masowo w okolicach godziny 7 w piątek i było ich ponad 140. Usterka dotyczy logowania do IKO, przez co część klientów nie może wysłać przelewów i korzystać z BLIK-a. 


Trzy tygodnie temu była awaria

PKO BP już zabrało się do pracy, by wyeliminować awarię. Ostatnia i dużo większa miała miejsce 3 tygodnie temu. Klienci PKO BP nie mogli zalogować się do aplikacji mobilnej IKO. Tuż po wpisaniu danych do logowania aplikacja "wyrzucała" użytkowników i pojawiał się komunikat o błędzie.

Po kilku godzinach błąd w użytkowaniu aplikacji do bankowości elektronicznej został usunięty i przywrócono jej normalne funkcjonowanie. 


GW

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj8 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (8)

Inne tematy w dziale Gospodarka