Nissan Juke to samochód, którego nie sposób pomylić z wieloma innymi podobnych do siebie aut. Już pierwsza generacja łamała stylistyczne schematy projektowania współczesnych crossoverów zdobywając serca klientów. Druga odsłona umocniła tylko pozycję modelu, a najnowsza, prezentowana dzisiaj, pokazała, że można zaprojektować samochód, który spełnia marzenia przyszłych użytkowników.
Najnowsza generacja kultowego auta pojawiła się w wersji, o którą klienci poprosili producenta.
Nissan Juke - najnowsza generacja kultowego auta
Juke zawsze dobrze wyglądał i tym razem jest podobnie. Auto zachowało swoje kompaktowe wymiary. Rozstaw osi wynosi 2636 mm, szerokość całkowita to 1800 mm, wysokość – 1593 mm. Bagażnik w wersji benzynowej ma 422 l, a w hybrydzie – 354 l. Już na pierwszy rzut oka wybija się nowy, energetyczny, żółty kolor nadwozia. O taki właśnie prosili klienci na całym świecie. Zgodnie z ich potrzebami zmieniono także wyposażenie i jego konfigurację wyposażenia. Teraz rzeczywiście jest „na bogato”. Jednak wszystko przebija cena modelu, którą potwierdzaliśmy u Astary, wyłącznego dystrybutora Nissana w Polsce dwa razy. Nowego Juke’a można mieć już za 107 900 zł, czyli taniej obecną generację.
Nissan Juke. Wersja Acenta
Za te pieniądze dostaniemy wersję Acenta z silnikiem 1.0 DIG o mocy 114 KM (!) i manualną skrzynią biegów. DO tego nową „deskę rozdzielczą” z ekranami przekątnej 7 cali, zintegrowane zegary oraz 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego NissanConnect, Android Auto i Apple CarPlay. Dodatkowo ekran systemu inforozrywki został pochylony w kierunku kierowcy o 8 stopni, co znacznie podnosi komfort jego użytkowania. Nowa jest tapicerka, podłokietnik z przodu, dużo większy schowek w desce rozdzielczej, a także niedostępny w wersji Acenta hybrydowy napęd.
Nissan Juke. Wersja N-Connecta
Ciesząca się najwyższą popularnością wśród klientów wersja N-Connecta została wzbogacona o nowy, 12,3-calowy ekran z cyfrowymi zegarami, bezprzewodową ładowarkę do telefonów, „dizajnerskie” bezramkowe lusterko wsteczne z funkcją automatycznego przyciemniania. W standardzie są też m.in. nawigacja NissanConnect i dostępne wcześnie za dopłatą światła przeciwmgielne. Ceny tej wersji startują od 115 400 zł.
Nissan Juke. Wersja Tekna
Jak zawsze najbogatszą wersją jest Tekna standardowo wyposażona w system kamer 360° z wykrywaniem poruszających się obiektów, system ostrzegania i interwencji w przypadku wykrycia pojazdu w martwym polu oraz zaawansowany układ wspomagający kierowcę ProPILOT, dotychczas dostępne tylko za dopłatą 19-calowe obręcze kół „Aero i wiele innych. Ceny rozpoczynają się od 131 600 zł.
Nissan Juke. Wersja N-Design
Wersja N-Design ma to wszystko to, co poprzednie, a do tego system audio Bose Personal Sound z głośnikami w zagłówkach przednich foteli, pakiet zimowy (podgrzewane przednie fotele, kierownica i przednia szyba), czarna tapicerka ze skóry ekologicznej z elementami z czarnej Alcantary. Cena zaczyna się od 138 790 zł (benzynowy 1.0 DIG-T 114 KM z manualną skrzynią biegów). Zupełnie nową wersją w gamie jest N-Sport, bazujący na N-Design, ale wyróżniający się nową tapicerką „Icon” ze skóry ekologicznej z przyciągającymi wzrok żółtymi elementami z materiału Alcantara oraz nowymi, czarnymi 19-calowymi obręczami kół „Akari”. Nissana Juke w tej najbardziej oryginalnej odmianie można mieć już za 140 790 zł.
Samochód standardowo ma 3 lata gwarancji, którą można przedłużyć.
TW
Nissan Juke. Źródło zdjęć: Nissan
Inne tematy w dziale Gospodarka