Iga Świątek zaskoczyła nowym wyglądem. Ze sportsmenki w czapeczce przemieniła się w rasową kobietę o zmysłowych czerwonych ustach. To efekt nowej współpracy reklamowej. Nasza najlepsza tenisistka została pierwszą w Polsce ambasadorką firmy Lancôme.
Iga Świątek rozpoczyna współpracę z branżą beauty
Lancome to firma kojarząca się z luksusem. Produkuje kosmetyki dla kobiet. Produkty tej marki reklamowały m.in. Julia Roberts i Zendaya. Teraz w tym ekskluzywnym gronie znalazła się Iga Świątek.
- Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania - wyjaśnia w mediach społecznościowych swoją przemianę Iga Świątek.
22-latka wzięła udział w odważnej sesji zdjęciowej w produktach Lancôme, ubrana w czarny kombinezon z przezroczystymi wstawkami, oraz w makijażu, w którym wybijały się na pierwszy plan jej mocno czerwone usta.
Iga Świątek dołączyła do Zendayi i Julii Roberts
- Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości - dodaje.
Iga Świątek jako nowy ambasador Lancôme wesprze bowiem globalny projekt brand purpose skierowany do kobiet – Write Your Future.
– Niezmiernie się cieszę, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości, pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek. Łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób – powiedział Valéry Gaucherand, prezes L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Write Your Future - globalny projekt społeczny Lancôme
Write Your Future to globalny projekt społeczny Lancôme, którego celem jest walka z nierównościami poprzez edukację. Program realizowany jest w ponad 25. krajach we współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. W 2024 roku wystartuje on także w Polsce, pod hasłem „Bądź autorką swojej przyszłości”. Będzie skierowany przede wszystkim do młodych kobiet na wczesnych etapach kariery, a jego celem będzie zmniejszanie luki w możliwościach w dostępie do rynku pracy.
Iga Świątek potrafi być zdeterminowana, by osiągnąć swoje cele. W 2023 roku magazyn „Time” umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób, została również liderką w rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych Forbes 2023. Z kolei Lancôme plasuje się w TOP 100 globalnych marek pod względem wartości. Iga Świątek do tej pory współpracowała z wieloma topowymi markami, jak Xiaomi, Porsche czy Lego. Jeszcze nigdy nie doszło jednak do współpracy z firmą z branży beauty.
ja
Na zdjęciu Iga Świątek jako ambasadorka Lancome, fot. materiały prasowe/Instagram Igi Świątek
Czytaj także:
Inne tematy w dziale Sport