PKO BP poinformował o planowanej przerwie technicznej. Klienci PKO BP powinni się przygotować na spore utrudnienia. W związku pracami serwisowymi nie będzie można dokonać żadnych transakcji. Nieaktywny będzie również BLIK.
PKO BP - przerwa techniczna
PKO BP opublikował komunikat, w którym wyjaśnia, które usługi będą niedostępne w trakcie przerwy technicznej.
"W związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi 8 kwietnia od 00:45 do 01:45 nie będzie można: wykonać transakcji kartą w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego, w tym transakcji BLIKIEM, nadać PIN-u oraz aktywować karty w aplikacji IKO i serwisie iPKO, zweryfikować PIN-u dla transakcji 3D Secure i zapłacić zbliżeniowo telefonem z kartą podpiętą do aplikacji IKO" – głosi komunikat PKO BP.
PKO BP: Trudności dotyczą też kart płatniczych
W komunikacie PKO BP możemy również doczytać, że trudności mogą również wystąpić podczas: płatności kartą w terminalach płatniczych, wypłat kartą z bankomatów innych banków, płatności kartą w internecie oraz podpięcia kart w Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay i płatności nimi.
PKO BP, jak i różne banki wprowadzają przerwy, by uaktualnić płatności, a także naprawić różne problemy. Procedura, która nastąpi w nocy z niedzieli na poniedziałek jest standardowa i pojawia się często. Warto jednak przygotwać się na przerwę i posiadać przy sobie gotówkę lub wykonać pilne transakcje przed rozpoczęciem prac serwisowych.
MP
na zdjęciu: klient płacący zbliżeniowo w kawiarni. fot. PAP/Marcin Obara
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka