Fot. pekao.com
Fot. pekao.com

Kolejny duży bank zmaga się z potężną awarią. Pilny komunikat dla klientów

Redakcja Redakcja Pieniądze Obserwuj temat Obserwuj notkę 20
Płacenie kartą nie działa, transakcje są odrzucane z automatu; blik odrzucony, a pieniądze pobrane z konta; aplikacja nie działa - takie wiadomości podawali dziś klienci banku Pekao S.A. w serwisie Downdetector. Bank pracuje nad przywróceniem działania systemów.

Awaria w banku Pekao S.A.

Użytkownicy banku Pekao S.A. z całej Polski zgłaszają problemy z płatnościami. Nie działają transakcje kartami płatniczymi ani płatności za pomocą BLIK. Klienci mają także problemy z dostępem do aplikacji bankowej. Na stronach społecznościowych banku oraz na stronie Downdetector cały czas pojawiają się nowe komentarze niezadowolonych klientów.

Bank potwierdził usterkę. "Mamy przejściowe problemy z systemem płatności. Pracujemy nad przywróceniem poprawności działania. Przepraszamy za utrudnienia" - wystosował krótki komunikat bank Pekao S.A.

Seria problemów z dostępem do pieniędzy

Wczoraj utrudniony dostęp do swoich pieniędzy mieli klienci PKO BP. Użytkownicy informowali, że nie mogą zalogować do aplikacji mobilnej iPKO.

Więcej przeczytasz o tym tutaj:

ja

Czytaj także:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj20 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (20)

Inne tematy w dziale Gospodarka