Płacenie kartą nie działa, transakcje są odrzucane z automatu; blik odrzucony, a pieniądze pobrane z konta; aplikacja nie działa - takie wiadomości podawali dziś klienci banku Pekao S.A. w serwisie Downdetector. Bank pracuje nad przywróceniem działania systemów.
Awaria w banku Pekao S.A.
Użytkownicy banku Pekao S.A. z całej Polski zgłaszają problemy z płatnościami. Nie działają transakcje kartami płatniczymi ani płatności za pomocą BLIK. Klienci mają także problemy z dostępem do aplikacji bankowej. Na stronach społecznościowych banku oraz na stronie Downdetector cały czas pojawiają się nowe komentarze niezadowolonych klientów.
Reklama
Bank potwierdził usterkę. "Mamy przejściowe problemy z systemem płatności. Pracujemy nad przywróceniem poprawności działania. Przepraszamy za utrudnienia" - wystosował krótki komunikat bank Pekao S.A.
Seria problemów z dostępem do pieniędzy
Wczoraj utrudniony dostęp do swoich pieniędzy mieli klienci PKO BP. Użytkownicy informowali, że nie mogą zalogować do aplikacji mobilnej iPKO.
Informujemy, że stosujemy pliki cookies - w celach statycznych, reklamowych oraz przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Są one zapisywane w Państwa urządzeniu końcowym. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat.
Komentarze
Pokaż komentarze (20)