Kanał Sportowy ma pomysł na dalszy rozwój. Popularny projekt współtworzony przez Michała Pola, Mateusza Borka i Tomasza Smokowskiego zamierza uruchomić własny portal internetowy. - To jest kolejny krok w dalszym rozwoju Kanału Sportowego, który teraz będzie w 99 procentach skupiał się na sporcie - podkreślił prezes kanału Maciej Sawicki. Serwis ma wystartować już 14 marca.
Kanał Sportowy otworzy własny portal
Nie da się ukryć, że Kanał Sportowy mocno podupadł na popularności po odejściu Krzysztofa Stanowskiego, który otworzył swój własny "Kanał Zero". Nie oznacza to, że pozostali pomysłodawcy projektu zamierzają składać broń. KS przedstawił właśnie pomysł na dalszy rozwój. Ma być nowy portal i jeszcze więcej sportu.
- Kanał Sportowy we współpracy z uznanym, globalnym koncernem mediów sportowych, firmą Better Collective, tworzy portal internetowy w domenie kanalsportowy.pl, który będzie funkcjonował od połowy marca - przekazał w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.
- Będzie to uzupełnienie kanału youtube'owego i kolejna droga dotarcia do widza Kanału Sportowego. Będą tam nowości ze sportu, ekskluzywne treści i wiele materiałów z samych programów Kanału Sportowego. Produkujemy tyle treści, ze nie wszystko może być dostarczone widzom za pomocą mediów społecznościowych. Portal internetowy jest naturalnym miejscem, gdzie to wszystko będzie gromadzone. To jest kolejny krok w dalszym rozwoju Kanału Sportowego, który teraz będzie w 99 procentach skupiał się na sporcie, czyli tam gdzie są naturalne kompetencje i prawdziwe DNA Kanału Sportowego - podkreślił prezes kanału.
Redaktorem naczelnym serwisu będzie Michał Pol, jeden z założycieli Kanału Sportowego. - Michał to osoba, która ma wielkie doświadczenie w tym zakresie i jest jedną z wiodących postaci Kanału Sportowego - wyjaśnił Sawicki.
Władze KS pochwaliły się nowym pomysłem również na mediach społecznościowych:
Kłopoty Kanału Sportowego. Zaczęło się po odejściu Stanowskiego
Kanał Sportowy zaczął przeżywać poważny kryzys po odejściu Krzysztofa Stanowskiego. Popularnemu "Stano" udało się "zabrać" część widzów do Kanału Zero.
Portal wirtualnemedia.pl przytoczył dane z serwisu Socialblade, z których wynika, że w grudniu 2023 Kanał Sportowy zanotował prawie 10,9 mln wyświetleń wszystkich swoich programów. To spadek o 12,4 proc. w stosunku do wcześniejszego miesięcznego okresu.
Spadek widać również w liczbie subskrybentów. W pierwszej połowie listopada ubiegłego roku kanał subskrybowało 1,12 mln osób. Teraz jest to 1,04 mln, co oznacza spadek o 80 tys.
Więcej przeczytasz o tym tutaj:
MB
Fot. Kanał Sportowy. Źródło: YT/Kanał Sportowy
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Kultura