ING Bank Śląski wystosował komunikat, w którym ostrzega klientów przed planowanymi pracami serwisowymi. W konsekwencji działań o charakterze modernizacyjnym klienci ING nie będą mogli skorzystać z kluczowych usług zaliczających się do bankowości internetowej oraz mobilnej.
ING przerwa techniczna. Prace serwisowe to problem dla klientów
ING Bank Śląski zdążył już przyzwyczaić swoich klientów do licznych przerw i prac serwisowych. Niestety, za każdym razem oznacza to dla nich komplikacje. W ostatnim czasie stało się to nagminne, ze względu na rewolucję, jakiej ING poddał swoją aplikację mobilną. Zmiany nie spotkały się z najlepszym odbiorem użytkowników, dlatego konieczne są kolejne poprawki systemu. Tak właśnie będzie w nocy z poniedziałku na wtorek, 29-30 stycznia, od godz. 0:30 do 1:30. To właśnie na ten czas bank ING zaplanował kolejne prace serwisowe. Należy jednak pamietać, że niektóre usługi mogą nie zostać przywrócone na czas, dlatego klienci ING powinni uzbroić się w cierpliwość.
ING wyjaśnia, które usługi i funkcje nie będą działać podczas prac serwisowych
Jak poinformował bank w wydanym komunikacie, w tym czasie utrudniona będzie obsługa większości funkcji związanych z kartami w Moim ING i ING Business.
Co więcej, ING ostrzega też przed brakiem możliwości realizowania płatności kartami w Internecie z 3DSecure, czyli tych, które są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS.
Klienci ING nie będą mogli też aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, ubezpieczać kart i nadawać kodów PIN oraz zamówić samych kart płatniczych.
ING przekazał, że także inne praktyczne funkcje nie będą działały w trakcie prac modernizacyjnych. Klienci ING nie będą w stanie przypisać kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile, dodać kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay), ale też dokonywać operacji na rachunkach kart kredytowych. Należy się spodziewać, też, że nie będą działać pożyczki oraz procesy sprzedażowe rachunków bieżących i oszczędnościowych.
ING uspokaja: klienci będą mogli płacić i korzystać z bankomatów
ING zaznacza jednak, że płatności kartą w terminalach płatniczych oraz transakcje w bankomatach będą działały normalnie.
Bank zaleca klientom, by jeśli mogą, to żeby zrobili niezbędne przelewy i dokonali płatności poza godzinami prac serwisowych. W przypadku gdy zagrożone będzie bezpieczeństwo naszych finansów (jak np. kwestia zastrzeżenia karty) klienci ING powinni zadzwonić na infolinię banku pod numerem +48 32 357 00 12.
na zdjęciu: oddział banku ING w Warszawie. fot. Salon24.pl ©
SW
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka