Uwaga klienci. Alior Bank wprowadził duże zmiany w swojej aplikacji mobilnej. Użytkownicy Alior Mobile będą mieli dostęp do większej ilości wygodnych usług. Chodzi m.in. o m.in. edytowanie listy produktów widocznych na ekranie głównym i dodawanie stałych odbiorców wykonywanych przez siebie transakcji.
Duże zmiany w Alior Banku. Odczują je użytkownicy aplikacji
Alior Bank poinformował o przeprowadzonych zmianach na swojej oficjalnej stronie internetowej. Rewolucja dotyczy klientów, którzy korzystają z aplikacji mobilnej tej instytucji. Oficjalnym powodem odświeżenia Alior Mobile jest "wzmocnienie zdalnych kanałów obsługi".
W nowej wersji aplikacji banku jest sporo zmian. Nowym rozwiązaniem jest wprowadzenie sekcji „Zapisani odbiorcy” dostępnej na pulpicie oraz w zakładce „Płatności i Usługi”. Dzięki temu klienci będą mogli szybciej wykonać przelew. Wybrane profile, z którymi często przeprowadzamy transakcje, można przypiąć do ekranu głównego i zarządzać ich kolejnością.
Dużą zmianą jest też wprowadzenie dwóch nowych zakładek produktowych: „Moje produkty” oraz „Moje karty”. Każda z nich jest podzielona na sekcje.
W "produktach" znajdziemy teraz m.in. rachunki, lokaty , produkty kredytowe oraz inwestycyjne. W zakładce z kartami użytkownik znajdzie natomiast dostęp do kart kredytowych i debetowych.
Użytkownik Alior Mobile sam zdecyduje, co chce widzieć
Najciekawiej prezentuje się zmiana sposobu pokazywania treści, które zobaczy użytkownik aplikacji Alior Mobile. Klient sam zdecyduje o tym, co wyświetli się na jego urządzeniu.
Jak to wygląda w praktyce? Wystarczy skorzystać z zakładki „Wygląd” w opcji „Widok produktów na pulpicie”. W sekcji tej zobaczymy trzy zakładki. Pierwszą z nich jest „Produkt główny”, druga to „Pozostałe produkty” oraz „Ukryte produkty”, które nie będą widoczne na ekranie głównym.
Przenoszenie elementów jest proste i dość intuicyjne. Wystarczy skorzystać z ikonek symbolizujących znak "plusa" i "minusa", które wyświetlą się użytkownikowi.
Ponad 70 proc. klientów banku korzysta z aplikacji mobilnej
Zmiany dotkną zdecydowaną większość klientów Alior Banku. Z aplikacji mobilnej korzysta około 70 proc. z nich.
- Wśród ponad 20 mln klientów indywidualnych aktywnie korzystających z bankowości mobilnej w II kwartale 2023 roku, ponad 14 mln można nazwać mobile only. Oznacza to, że 70 proc. użytkowników loguje się przynajmniej raz w miesiącu do aplikacji mobilnej, ale w ogóle nie korzysta z bankowości internetowej - czytamy na stronie internetowej banku.
- Zgodnie z naszą strategią, chcemy dalej rozszerzać wachlarz usług dostępnych w Alior Mobile. Wszystko po to, by ułatwiać klientom codzienne bankowanie - przekazał Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku.
Z nowej wersji aplikacji Alior Banku wszyscy klienci mogą korzystać już w styczniu tego roku.
MB
Fot. Alior Bank. Źródło: PAP/Albert Zasada
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka