Od kilku godzin klienci Alior Banku nie mogą dokonywać przelewów ani opłat online. Nie działa także system płatności BLIK. Posiadacze kont w banku są zdenerwowani, czemu dają upust w komentarzach na profilach społecznościowych banku. Instytucja przeprasza klientów indywidualnie, ale i tak są wściekli.
Awaria w Alior Banku
Problemy zaczęły się koło godziny 17.00. Serwis Downdetector odnotował poważną awarię serwisu bankowości internetowej Alior Banku. Problem pojawił się późnym popołudniem i dotyczy aplikacji Alior Mobile oraz Alior Online (dostępu przez przeglądarki)
Klienci Alior Banku mają problem z dostępem do bankowości internetowej. Próba skorzystania z aplikacji mobilnej kończy się informacją o niedostępności systemu. Problem występuje na etapie logowania, ale także generowania kodu BLIK. Podobnie dzieje się w przypadku dostępu przeglądarkowego - informował serwis dobreprogramy.pl.
Problemy klientów Alior Banku
Posiadacze kont w Alior Banku od początku informowali o problemach w komentarzach na Facebooku. Są wściekli, ponieważ przyzwyczajeni do płatności mobilnych zostali praktycznie uziemieni. Nie mogą zapłacić za hotel, za dentystę. Nie mogą zapłacić rat kredytu. Niektórym nie działały nawet karty w sklepach.
"Drodzy klienci! Bardzo przepraszamy za utrudnienia w dostępie do systemu bankowości internetowej Alior Online i Alior Mobile, które obecnie występują. Robimy wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić poprawne działanie systemów. Mamy nadzieję, że niebawem wszystko wróci do normy - gdy tylko sytuacja ulegnie zmianie, poinformujemy o tym" - komunikował bank, ale klientów to nie uspokoiło.
Pracownicy Alior Banku zaczęli indywidualnie przepraszać ludzi za utrudnienia i informować, że pracują nad usunięciem awarii. To jednak nie udobruchało klientów, którzy mieli poważne problemy w związku z brakiem dostępu do swoich pieniędzy.
Przed 21.00 pojawił się komunikat, że bank nadal pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemów.
ja
Czytaj także:
Inne tematy w dziale Gospodarka