Klienci Banku Pekao w czwartek po południu informują o problemach w dostępie do konta. Nie mogą dokonać przelewu ani płatności BLIK-iem.
"Coś poszło nie tak"
Klienci na profilach Banku Pekao w mediach społecznościowych piszą o problemach z dostępem do konta. Przy próbie zalogowania otrzymują komunikat "Coś poszło nie tak. Wystąpił problem z aplikacją. Spróbuj ponownie później".
Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynika, że awaria w Banku Pekao rozpoczęła się w czwartek około godziny 13.
Pekao prosi klientów o cierpliwość
Mimo że bank nie podał oficjalnego komunikatu o awarii, zdenerwowani klienci piszą w komentarzach pod postami reklamowymi na kontach w mediach społecznościowych banku.
"Zapewniamy, że finanse naszych klientów są bezpieczne. Wystąpiły chwilowe problemy techniczne. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość!" - odpowiadają pracownicy Pekao.
"Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów" - czytamy w innej odpowiedzi.
ja
Czytaj także:
Inne tematy w dziale Gospodarka