fot. Pixabay
fot. Pixabay

Awaria w dużym polskim banku. Klienci mają problem z dostępem do konta

Redakcja Redakcja Pieniądze Obserwuj temat Obserwuj notkę 10
Klienci Banku Pekao w czwartek po południu informują o problemach w dostępie do konta. Nie mogą dokonać przelewu ani płatności BLIK-iem.

"Coś poszło nie tak"

Klienci na profilach Banku Pekao w mediach społecznościowych piszą o problemach z dostępem do konta. Przy próbie zalogowania otrzymują komunikat "Coś poszło nie tak. Wystąpił problem z aplikacją. Spróbuj ponownie później".

Z informacji dostępnych na stronie serwisu Downdetector, który gromadzi informacje o problemach wysyłanych przez internautów, wynika, że awaria w Banku Pekao rozpoczęła się w czwartek około godziny 13.


Pekao prosi klientów o cierpliwość

Mimo że bank nie podał oficjalnego komunikatu o awarii, zdenerwowani klienci piszą w komentarzach pod postami reklamowymi na kontach w mediach społecznościowych banku.

"Zapewniamy, że finanse naszych klientów są bezpieczne. Wystąpiły chwilowe problemy techniczne. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość!" - odpowiadają pracownicy Pekao.

"Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić prawidłowe działanie serwisów" - czytamy w innej odpowiedzi.

ja

Czytaj także:


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj10 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (10)

Inne tematy w dziale Gospodarka