Po Wrocławiu i Szczecinie marka Popeyes otworzyła swój lokal w Warszawie - w Złotych Tarasach. Sieć fast foodów słynie z kurczaków po luizjańsku. Popeyes kusił klientów stolicy darmowymi kuponami na kultową kanapkę Chicken Sandwich na cały rok. Chętnych nie brakowało. Niektórzy stali w kolejce aż 40 godzin.
Rekord stania w kolejce do Popeyes
W Warszawie pobito kolejkowe rekordy z Wrocławia i Szczecina, gdzie Popeyes wcześniej otworzył swoje lokale. Wrocławianie już 21 godzin przed otwarciem restauracji czekali na swoje pierwsze Chicken Sandwich, a w Szczecinie kolejka ustawiła się na ponad dobę wcześniej (26 godzin). Szczecin pobił wtedy światowy rekord - tak długo w kolejce po Chicken Sandwich nie stano dotąd w żadnym mieście na świecie. A teraz okazuje się, że to nic przy tym, co działo się w Warszawie. W stolicy na otwarcie kultowego lokalu czekano w kolejce aż 40 godzin!
Skąd ten szał? W każdym z nowo otwartych lokali na pierwszych trzech klientów Popeyes czekają roczne vouchery na darmowy Chicken Sandwich - kultową kanapkę sieci. A zatem pierwsze trzy osoby, które wytrwały tyle czasu w kolejce będą jadły kanapkę ze smażonym kurczakiem za darmo przez rok. Ale nie częściej niż trzy razy w tygodniu. Jeśli chcieliby codziennie, to muszą za pozostałe dni dopłacić.
Popeyes w Warszawie w Złotych Tarasach
Otwarcie Popeyes w Złotych Tarasach odbyło się z wielką pompą. Był raper rymujący o kurczakach, Łukasz Bogusławski, były uczestnik Top Model robił wywiady ze stojącymi w kolejce, był kwartet grający znane przeboje, darmowa lemoniada, była też przecięta oficjalnie wstęga, zanim rozpoczęto realizowanie zamówień.
Popeyes zapowiada, że otworzy kolejne punkty w stolicy. Jeden z nich będzie znajdował się w Galerii Młociny, lokalizacji kolejnych nie podano.
- Warszawska scena kulinarna jest jedną z najbogatszych i najciekawszych w Polsce. Tak urozmaiconej oferty nie ma żadne inne miasto w kraju. Nie może w niej zatem zabraknąć słynnych smaków Luizjany i tak kultowej marki jaką jest Popeyes - mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes, którego cytuje propertynews.pl. - Bardzo cieszę się, że Warszawiacy będą mieli okazję spróbować wyrazistej kuchni Popeyes. Mam nadzieję, że pokochają ją, jak miliony ludzi na całym świecie - dodaje.
Sieć Popeyes w Polsce - cena Chicken Sandwich
Sieć Popeyes posiada ponad 4 200 lokali w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością od założenia w 1972 roku są dania z aromatycznych kurczaków, przygotowywanych według specjalnej luizjańskiej receptury oraz flagowe kanapki Chicken Sandwich - składające się z chrupiącej bułki, soczystego panierowanego filetu z kurczaka, majonezu i pikli.
Wspomniany Chicken Sandwich to koszt 19,95 złotych. W zestawie z frytkami i napojem kosztuje on 27,95 zł. Ceny innych potraw, jak Classic Chicken Wrap, Nuggetsy, Tendersy, Skrzydełka z Luizjany kształtują się w okolicach 20-30 zł, w zależności od wielkości porcji. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.
ja
(Na zdjęciu: Restauracja Popeyes. źródło: materiały prasowe, Popeyes)
Czytaj także:
Inne tematy w dziale Gospodarka