Branżowy portal Press.pl podaje, że to Michał Nowosielski odpowiada za pomysł i kreację akcji Platformy Obywatelskiej, która ma na celu przypilnowanie nadchodzących wyborów. Od pewnego czasu ze strony polityków PO coraz częściej płynie przekaz o „fałszowaniu wyborów”. Pomysłodawcą kampanii opartej o przekaz o „fałszowanie wyborów przez PiS” był początkowo Komitet Obrony Demokracji, ale ostatecznie jej realizacji podjęła się Platforma Obywatelska.
Obywatelska Kontrola Wyborów - pomysł PO na kampanię wyborczą
Michał Nowosielski to były dyrektor kreatywny w BBDO Warszawa. Dziś działa pod marką Bigthinkski - podaje Press.pl.
Do sieci trafił spot zachęcający Polaków do uczestniczenia w Obywatelskiej Kontroli Wyborów i przypilnowania, by wybory parlamentarne (15 października) przebiegały zgodnie z prawem.
To właśnie Nowosielski jest autorem spotu, który PO zamieściła na swojej stronie internetowej, na platformie X (do niedawna Twitter) i Facebooku.
To KOD wymyślił przekaz o fałszowaniu wyborów przez PiS
– Pomysłodawcą tej kampanii był początkowo Komitet Obrony Demokracji, ale ostatecznie jej realizacji podjęła się PO – wyjaśnia Nowosielski.
Michał Nowosielski w 2020 roku pracował przy kampanii kandydata na prezydenta Szymona Hołowni. To on był m.in. autorem hasła „Głową i sercem” i jednego ze spotów wyborczych. Obecnie kontynuuje tę współpracę – podaje Press.pl.
Nowosielski od lat pracuje dla Platformy
Nowosielski od roku 2007, przez osiem lat przygotowywał niemal wszystkie kampanie wyborcze Platformy Obywatelskiej.
Po przegranej Bronisława Komorowskiego w 2015 roku w wyborach prezydenckich napisał list otwarty do PO, w którym wskazywał liczne błędy popełnione przez Platformę w komunikacji z wyborcami i w samym podejściu do polityki.
Nowosielski w 2017 roku założył własną agencję reklamową, która działa pod marką Bigthinkski. W jej ramach Nowosielski współpracuje z agencją Brain jako senior copywriter. Zajmuje się obsługą największego klienta Brain - ING Banku Śląskiego.
W 2018 roku Nowosielski odpowiadał za tłumaczenie w komunikacji programu samorządowego Platformy Obywatelskiej.
W 2019 roku autor marki Bigthinkski przygotował kampanię non profit dla stowarzyszeń sędziów Iustitia i Themis. Projekt ostrzegał przed upolitycznieniem sądów.
KW
Donald Tusk. Fot. PAP/Wojciech Olkuśnik
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Polityka