źródło: Pixabay.com
źródło: Pixabay.com

Masz telefon w tej sieci? Możesz mieć kłopoty. Padły też strony internetowe

Redakcja Redakcja Telekomunikacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 9
Ogromna awaria sieci T‑Mobile Polska. Użytkownicy donoszą o problemach z połączeniami i korzystaniem z internetu mobilnego – donosi serwis Downdetector.pl. Nie działają też niektóre strony firmy. O problemach ze swoimi portalami mówi też serwis Home.pl.

Awaria sieci T-Mobile

Od rana media internetowe donoszą o problemach z siecią T-mobile Polska. Użytkownicy donoszą o problemach z internetem mobilnym, stacjonarnym oraz dostępem do sieci.

Portal Business Insider próbował uzyskać komentarz od tej firmy, ale ta nie zdecydowała się na odpowiedź.

Na problemy z dostępem do usług skarżą się przede wszystkim mieszkańcy dużych aglomeracji – m.in. Warszawy, Trójmiasta, Krakowa czy Katowic.

Firma potwierdza awarię i zapewnia, że niebawem wszystkie utrudnienia ustąpią.


Problemy serwisu Home.pl

Poważny problem ma też dostawca usług internetowych Home.pl. Do awarii firma przyznała się na swoim twitterowym koncie.


- Informujemy, że od godzin porannych obserwujemy utrudnienia w dostępie do strony http://home.pl (w tym - poczty i panelu), a także usług klientów. Przepraszamy za powstałe problemy. Pracujemy nad tym, aby dostęp do usług został przywrócony jak najszybciej - czytamy w oficjalnym oświadczeniu firmy.

Klienci wściekli na dostawcę usług internetowych

Użytkowników jednak te tłumaczenia nie przekonują. Klienci domagają się od firmy zwrotów poniesionych kosztów.Najbardziej zdenerwowani są właściciele internetowych sklepów i innych podgałęzi sektora e-commerce, którzy z powodu blackoutu nie są w stanie prowadzić swojego biznesu,

Portal Ithardware.pl donosi, że aż 5213 użytkowników zgłosiło problem, a każde odświeżenie strony dodaje do tej liczby kolejne kilkaset kłopotów.

Atak DDoS na ePUAP

Minister cyfryzacji Janusz Cieszyński poinformował na Twitterze o ataku na serwery odpowiedzialne za działanie platformy ePUAP.

"Trwa kolejny atak DDoS na ePUAP. Usługi są dostępne, ale mogą wystąpić utrudnienia" — napisał minister Cieszyński.


MB

(Źródło zdjęcia: Problemy z dostępem do sieci. Fot. Pixabay.com)

Czytaj dalej:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj9 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (9)

Inne tematy w dziale Technologie