Orlen rusza z nową akcją promocyjną. Skorzystają na niej klienci innych stacji. (fot. Flickr)
Orlen rusza z nową akcją promocyjną. Skorzystają na niej klienci innych stacji. (fot. Flickr)

Orlen rzuca rękawicę konkurencji. Pierwsza taka oferta na polskim rynku paliwowym

Redakcja Redakcja Paliwa Obserwuj temat Obserwuj notkę 12
Orlen rusza z nową kampanią reklamową. — Odbierz tyle punktów Vitay, ile masz w programie innej stacji — zachęca koncern. W ramach promocji osoby, które dołączą do programu Vitay otrzymają na start tyle samo punktów lojalnościowych, ile zebrali na stacjach innych sieci.

Orlen rozdaje punkty Vitay

Promocja zakłada, że nowi użytkownicy programu Vitay otrzymają tyle samo punktów lojalnościowych, ile zebrali na stacjach innych sieci. Maksymalnie otrzymać można 100 tys. punktów.

Orlen informuje, że „po zarejestrowaniu się w programie i zgłoszeniu udziału w promocji na dedykowanej stronie internetowej, klient regularnie tankujący i robiący zakupy na stacjach Orlen będzie mógł otrzymać tyle samo punktów Vitay, ile do tej pory uzbierał w innej sieci – do limitu 100 000 punktów. Oczywiście nie tracąc punktów zebranych w programie innej marki".

Jak wskazano, osoby, które chcą wziąć udział w promocji mogą dokonać rejestracji w terminie od 28 kwietnia do 31 maja bieżącego roku, lub do wyczerpania puli 500 mln punktów Vitay.


Jak wziąć udział w nowej akcji promocyjnej Orlenu?

Aby wziąć udział w tej akcji konieczna jest rejestracja w Programie Vitay. Dokonać tego można poprzez specjalny formularz na oficjalnej stronie internetowej programu. Następnie należy zarejestrować się do promocji, podać liczbę punktów, które zgromadzone zostały w programach innych sieci. Ostatnim krokiem są zakupy na stacji Orlen, zgodnie z kryteriami regulaminowymi, maksymalnie do 31 sierpnia bieżącego roku – wtedy też promocja się kończy.

Konkurencyjna oferta Orlenu

Program Vitay reklamowany jest m.in. przez Roberta Kubicę. Spot z jego udziałem udostępniony został w mediach społecznościowych Orlenu.

Z kolei dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen Magdalena Cybula podkreśliła, że koncernowi zależało na "stworzeniu angażującej, atrakcyjnej komunikacji, która przyciągnie uwagę nowych klientów".

— Siłą naszej reklamy jest zarówno mocna oferta, jakiej jeszcze nie było w naszej branży, ale także humorystyczny scenariusz spotu — powiedziała.

Należy przy tym wskazać, że akcja ta jest pierwszą tego typu promocją na polskim rynku paliwowym. 

PKN Orlen z promocją na majówkę

Warto dodać również, że Orlen przygotował również specjalną akcję promocyjną z okazji majówki. W jej ramach każdy, kto zatankuje minimum 30 litrów benzyny lub oleju napędowego otrzyma za darmo hot doga lub kawę. Promocja ta trwa od 28 kwietnia do 7 maja, a skorzystać z niej mogą użytkownicy aplikacji ORLEN VITAY.

Orlen tworzy nową aplikację

Z programu Vitay korzysta obecnie około 6 mln użytkowników. W lutym Orlen informował, że rozważane jest stworzenie specjalnej aplikacji, której celem byłoby umożliwienie korzystania w jednym miejscu z programu Vitay, opłacenia rachunków za gaz czy energię elektryczną.

— Ten organizm zawierałby sprzedaż paliwową, poza paliwową, gaz i prąd — mówił dyrektor wykonawczy ds. inwestycji kapitałowych Robert Śleszyński.

RB

(na zdjęciu: stacja Orlen / źródło: Flickr)

Czytaj dalej:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj12 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (12)

Inne tematy w dziale Gospodarka