Klienci PKO BP mają problem z dostępem do konta internetowego. Niektórzy nie mogą się również zalogować do aplikacji mobilnej IKO. Bank pracuje nad usunięciem awarii.
Awaria w PKO BP
Chwilę po godzinie 8:00 klienci PKO BP zaczęli zgłaszać problem z logowaniem do swoich kont bankowych w PKO BP. Na stronie downdetector.pl, przez godzinę pojawiło się nawet kilka tysięcy zgłoszeń. Użytkownicy mówili również o trudnościach w skorzystaniu z aplikacji mobilnej IKO.
Jak dowiedziało się RMF FM, największy polski bank wie o awarii i stara się ją usunąć.
PKO BP zapowiadał przerwę
Jeszcze przed weekendem PKO BP zapowiadał przerwę. Miała ona jednak nastąpić w nocy z soboty na niedzielę, w godzinach od północy do 6 rano.
"Nic nie działa - padlina, nawet nie ma jak zapłacić blikiem, bo brak dostępu do aplikacji", "Dzwoniłem właśnie na infolinię - jakaś awaria. Padło IPKO, IKO, strona PKO również. edit: obligacjeskarbowe.pl, Inteligo również bez odpowiedzi" – alarmują klienci.
MP
(Klienci nie mogą zalogować się do PKO BP. Fot. Pixabay)
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka