Żabka rozszerza współpracę z Totalizatorem Sportowym, dzięki czemu stała się partnerem z największą liczbą kolektur w Polsce. Usługi Lotto będą teraz dostępne w ponad 80% sklepów Żabka.
– Nasi klienci chętnie korzystają z usług LOTTO, a wielu z nich miało szczęście trafić wysokie wygrane, grając w LOTTO właśnie w Żabce. – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.- Dlatego wspólnie z naszym wieloletnim partnerem, jakim jest Totalizator Sportowy, postanowiliśmy jeszcze bardziej zwiększyć dostępność tej usługi. Dzięki temu Żabka stała się partnerem Totalizatora Sportowego z największą liczbą kolektur, a nasza współpraca – najbardziej zasięgową. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć naszym klientom szczęścia w grze.
Od 29 marca, liczba kolektur LOTTO w sklepach Żabka wzrosła do ponad 7600.
– Realizowany wspólnie projekt, oparty o integrację systemu kasowego Żabka Polska oraz loteryjnego, pozwolił rozwinąć współpracę z Partnerem Sieciowym na największą dotychczas skalę w całej historii Totalizatora Sportowego. Wprowadzony model współpracy to nowatorskie rozwiązanie loteryjne zastosowane po raz pierwszy na świecie – mówi Krzysztof Maziakowski, Dyrektor Departamentu Sieci Sprzedaży Totalizatora Sportowego.
Wielkie wygrane padają w Żabce
Najwyższa wygrana w grach Lotto, jaka do tej pory padła w Żabce wynosiła blisko 19,5 miliona złotych. Szczęściwa osoba kupiła los „na chybił trafił” w sklepie Żabka przy ul. Wrocławskiej 31 A w Bielanach Wrocławskich.
Lotto z Żabką od 2005 roku
Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki Lotto, trwa nieprzerwanie od 2005 r. Klienci sieci, korzystając z oferty Lotto w Żabce, mają możliwość wyboru szerokiej oferty gier liczbowych i loterii pieniężnych Totalizatora Sportowego, w tym gier takich jak Lotto, MiniLotto, Multi Multi, Eurojackpot, Ekstra Pensja czy bardzo popularne Zdrapki. Współpraca Żabki z Totalizatorem Sportowym w przyszłości umożliwi również wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań loteryjnych oraz dodatkowych obszarów współpracy, takich jak loterie promocyjne, cross-selling i inne akcje promocyjne skierowane do klientów.
red.