Pepsi jest jednym z najczęściej wybieranych napojów. Firma zaprezentowała właśnie nowe logo i system identyfikacji wizualnej z okazji 125. rocznicy powstania marki. – Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki – tłumaczy Mauro Porcini, główny projektant PepsiCo. Do Polski nowy logotyp ma trafić w 2024 roku.
Pepsi prezentuje nowe logo
Z okazji 125. rocznicy powstania Pepsi, marka zaprezentowała nowy logotyp. Jest to pierwsza zmiana od 14 lat. Logo charakteryzuje się pogrubioną czcionką, wpisaną w ikonę globu. Co więcej, zaktualizowano również paletę kolorów, które będą kontrastowe i wyraziste. Marka nie zmieniła jednak koloru oznaczenia napojów bez cukru, które pozostaje czarne.
– Zaprojektowaliśmy nową tożsamość marki, aby połączyć przyszłe pokolenia z dziedzictwem naszej marki, łącząc wyróżnienia z naszej historii ze współczesnymi elementami, aby zasygnalizować naszą odważną wizję tego, co ma nadejść – powiedział główny projektant PepsiCo Mauro Porcini, cytowany w komunikacie prasowym firmy.
– Ten nowy system wizualny wydobywa to, co najlepsze z bogatego dziedzictwa marki Pepsi, a jednocześnie wykonuje ogromny skok naprzód, aby przygotować ją na sukces w coraz bardziej zmieniającym się cyfrowym świecie – stwierdził z kolei CMO Pepsi Todd Kaplan.
Nowe logo będzie wykorzystywane od jesieni w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W Polsce premiera ma mieć natomiast w 2024 roku.
Nie tylko Pepsi ze zmianami. 7UP z nowym sloganem
Jakiś czas temu, PepsiCo ogłosiło również wprowadzenie nowej tożsamości i loga marki 7UP. Nowy slogan produktu będzie brzmiał: "New Get Up, Same 7UP”.
Z kolei jeśli chodzi o logo to przebija się "siódemka", która rzuca cień - motyw określany jest jako long shadow. Obok niej jest czerwona kulka z napisem "up”. Zyskała ona pewną autonomię i pojawia się w różnych miejscach solo.
MP
(Fot. CC0)
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka