Jak podaje portal Wirtualne Media, T-Mobile przestaje być sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Telekom od ponad dwóch i pół roku wspierał biało-czerwonych.
T-Mobile nie jest już sponsorem reprezentacji Polski
Wirtualne Media podały, że T-Mobile nie zdecydował się na przedłużenie sponsorowania reprezentacji Polski. Decyzja ta zapadła jeszcze przed mundialem.
"Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych" – czytamy w komunikacie.
"Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. latego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r." – informuje biuro prasowe T-Mobile.
"I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów" – dodano w odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl.
Nowi sponsorzy reprezentacji Polski
Mimo, że T-Mobile zakończyło współpracę z reprezentacją Polski, to nadal pozostało wiele czołowych firm, które będą wspierać biało-czerwonych.
Od maja br. sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych jest operator logistyczny InPost. Jest to rekordowa umowa partnerska z firmą prywatną. W wrześniu natomiast sponsorem sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski została marka wędlin i kabanosów Tarczyński. Współpracę zaplanowano przynajmniej do połowy 2024 roku.
Z kolei od listopada po ponad dekadzie przerwy do współpracy sponsorskiej z reprezentacją Polski wróciła marka piwa Tyskie. Tym razem jako oficjalny partner. Umowę podpisano na cztery lata.
MP
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Sport