W poniedziałek część klientów Banku Pekao doświadczyła trudności z dostępem do swoich kont. Internauci skarżyli się m. in. na brak dostępności do aplikacji PeoPay.
Awaria w banku Pekao
Portal TVN24 informuje, że w poniedziałek niektórzy klienci Banku Pekao mieli problem z zalogowaniem na swoje konto.
Według danych z portalu Downdetector, gromadzącego informacje o problemach zgłaszanych przez internautów, początek awarii nastąpił około 9:00. Serwis do godzin popołudniowych zanotował kilka tysięcy zgłoszeń o awarii w całym kraju. Najwięcej z nich dotarło miało miejsce m. in. w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, Łodzi i Katowicach.
— Apka wysiadła, mam ważne opłaty, a nie mogę skorzystać — skarży się jeden z internautów w portalu Downdetector.
— Przez takie coś nie mogłem zrobić opłaty i dostałem karę, a to było ważne. I co teraz? Mogę iść do banku i powiedzieć im, aby zapłacili za mnie? — czytamy w komentarzach.
Bank reaguje
— Dostęp do bankowości elektronicznej możliwy jest poprzez serwis Pekao 24. Aktualnie mogą pojawić się trudności w korzystaniu z aplikacji PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszym usunięciem tych niedogodności — poinformował portal TVN24 Biznes rzecznik banku Paweł Jurek.
Po godzinie 15:00 bank poinformował o naprawieniu awarii.
Ale klienci mówili, że część usług nadal nie działa. Nie było możliwe np. złożenie dyspozycji spłaty części kredytu przez aplikację mobilną.
RB
Czytaj dalej:
Inne tematy w dziale Gospodarka