Tak wygląda layout SwipeTo.
Tak wygląda layout SwipeTo.

Nowy pomysł TVP dla młodych. Na razie nie wypalił, aplikację ściągano naprawdę rzadko

Redakcja Redakcja Internet Obserwuj temat Obserwuj notkę 7
SwipeTo to oferta TVP z podcastami wideo i audio przeznaczona dla osób w wieku 17-29 lat. Jak podają wirtualnemedia.pl do tej pory ściągnięto ją zaledwie ok. tysiąc razy na smartfony.

Nowa oferta TVP na systemy Android dotyczy materiałów o filmach, serialach, muzyce, sporcie, grach komputerowych i modzie. Nad wyglądem portalu SwipeTo odpowiada Agencja 24/7. Redaktorem naczelnym internetowego magazynu dla młodego pokolenia jest dziennikarz Bartłomiej Jakubowski. W redakcji pracuje ok. 30 osób.  

Szok w Wielkiej Brytanii. Premier Liz Truss podała się do dymisji

SwipeTo jak "Vice"

"Jesteśmy nowym medium. Medium wbrew podziałom. Bo nie interesuje nas, po której jesteście stronie – po prawej, po lewej, po obu, czy po żadnej. Nie interesuje nas czy komentujecie, czy tylko czytacie komentarze. Nie interesuje nas czy jesteście z Warszawy, czy z Kutna. No ok, Kutno wygrywa, bo o stolicy mówią wszyscy. Interesuje nas tylko to, co ważne tu i teraz. Bo tu i teraz dzieje się tyle, że trzeba angażować się na 100%. Dla nas prawda ma zawsze dobry smak, nawet jeżeli jest gorzka. Dlatego nie zakładamy odpowiedzi z góry. Nie boimy się ryzyka. Bo tylko ryzykując, można odnaleźć sens ukryty gdzieś między clickbaitami. I tylko tak można przekazać Wam wszystko, co ważne tu i teraz. A Wy zróbcie z tym, co chcecie. Tu i Teraz" - czytamy na stronie internetowej SwipeTo, przypominającej zagraniczny "Vice".  

Michniewicz ogłosił nazwiska szerokiej kadry na mundial w Katarze. Są niespodzianki

1000 pobrań SwipeTo

W GooglePlay aplikację do przeglądania nowości ściągnięto tylko ok. 1000 razy. Tymczasem użytkownicy smartfonów w ciągu dwóch lat ok. milion razy wybierali TVP Sport na telefon. Mimo to TVP uważa, że tysiąc pobrań to dobry wynik jak na start. 

- SwipeTo jest portalem wertykalnym, którego kampania – nastawiona na budowanie zasięgów w długoterminowym horyzoncie czasowym - dopiero wystartowała. Liczba użytkowników, którzy codziennie odwiedzają serwis jest na tym etapie zadowalająca. Zgodnie z założeniami, grono osób pojawiających się na stronie, jak i korzystających z aplikacji będzie sukcesywnie rosło. Portal jest promowany w kampanii outdoorowej i digitalowej, we współpracy m.in. z agencją Cut the Mustard i agencją ShootMe - informuje wirtualnemedia.pl TVP.  

Holland staje w obronie Stuhra. "Nie wypił za dużo"

Hołdys junior wspiera SwipeTo

Na Instagramie SwipeTo obserwuje 771 internautów, natomiast na TikToku, czyli platformie dla młodszych odbiorców - zaledwie 39. Ze SwipeTo współpracuje m.in. Tytus Hołdys, który ma pisać o muzyce. Decyzja syna znanego muzyka, Zbigniewa Hołdysa, wywołała szok, bo publicysta wielokrotnie wyzywał TVP i rządzący PiS. 

GW

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj7 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (7)

Inne tematy w dziale Technologie