Bezobsługowy sklep? Żabka właśnie rozwija ten pomysł. Najnowszą Żabkę Nano spotkasz w Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. To początek współpracy sieci handlowej z jednym z najpopularniejszych marketów budowlanych w Europie.
Bezobsługowe sklepy Żabka Nano dostępne są dla klientów i pracowników Decathlonu oraz fitness Zdrofit. Do tego grona dochodzi Leroy Merlin.
- Nasi partnerzy, we współpracy z którymi rozwijamy pomysł Żabki Nano, to liderzy poszczególnych segmentów rynku. Łączy nas wspólny cel – chęć poszukiwania kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które mogą jeszcze bardziej upraszczać życie klientom. Nawiązanie współpracy z siecią Leroy Merlin otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie transferu wiedzy i doświadczeń, co jest dla nas niezwykle ważne dla dalszego doskonalenia Żabki Nano w modelu store-in-the-store - przekazał Paweł Grabowski, który w Żabce Nano odpowiada za rozwiązania bezobsługowe.
Zobacz:
Bez kasjerów, kolejek i gotówki. Bezobsługowa Żabka Nano podbija Europę
Nowa, wypasiona Żabka. 8000. sklep tej sieci jest naprawdę wyjątkowy
Żabka rozwija zespół sprzedaży. W ten sposób wspiera franczyzobiorców
Żabka Nano w nowym miejscu zaoferuje 400 produktów do nabycia. W "biegu" będzie można nabyć dania gotowe, kanapki, soki, lemoniady czy kawę. Co ważne, tylko jedna osoba będzie mogła przebywać w sklepie, co zapewnia komfort i bezpieczeństwo zakupów.
Bezobsługowe Żabki stosują nowoczesną metodę autoryzacji i płatności za zakupy we współpracy z firmą płatniczą Adyen. Do sklepu klient wejdzie, wykorzystując kartę płatniczą. Wkłada się ją do terminala, a następnie drzwi sklepu bezobsługowego otwierają się.
Współpracę z Żabką chwalą przedstawiciele Leroy Merlin.
- W Leroy Merlin od zawsze stawiamy na rozwój, tworzenie wartości dodanej, a także współpracę. Dotyczy to zarówno naszych klientów, pracowników, jak i partnerów biznesowych. Jesteśmy innowacyjną firmą, w związku z tym, nie tylko obserwujemy trendy na rynku, przyspieszającą cyfryzację czy omnikanałowość zakupów, ale staramy się być prekursorem tych działań. Stąd współpraca z Grupą Żabka, z którą testujemy rozwiązanie store-in-the-store w innowacyjnym wydaniu, czyli autonomiczny sklep Żabka Nano w sklepie omnikanałowym Leroy Merlin - stwierdziła dyrektor marketingu w Leroy Merlin Polska Anna Paszt.
- Wierzymy, że to rozwiązanie podwyższy komfort zakupów, wpływając na satysfakcję klientów oraz chęć odwiedzenia naszych sklepów. Jestem przekonana, że to nie jest testowe działanie, a początek długofalowej współpracy, która spełni oczekiwania naszego partnera, ale przede wszystkim klientów - dodała.
Jak korzystać z oferty Żabki Nano? Wystarczy przy pierwszym wejściu do punktu podać swój numer telefonu, na który zostanie przesłany SMS z autoryzacją zakupów. W następstwie drzwi sklepu otworzą się automatycznie, a nam pozostanie wziąć z półek produkty. Algorytm rozpozna, które towary zabraliśmy i naliczy odpowiednie kwoty.
Inne tematy w dziale Gospodarka