Żabko Nano - kolejna w Warszawie.
Żabko Nano - kolejna w Warszawie.

Kolejna Żabka Nano w Warszawie. Zobacz, co oferuje innowacyjny sklep

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 39
Bezobsługowy sklep? Żabka właśnie rozwija ten pomysł. Najnowszą Żabkę Nano spotkasz w Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. To początek współpracy sieci handlowej z jednym z najpopularniejszych marketów budowlanych w Europie.

Bezobsługowe sklepy Żabka Nano dostępne są dla klientów i pracowników Decathlonu oraz fitness Zdrofit. Do tego grona dochodzi Leroy Merlin.

- Nasi partnerzy, we współpracy z którymi rozwijamy pomysł Żabki Nano, to liderzy poszczególnych segmentów rynku. Łączy nas wspólny cel – chęć poszukiwania kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które mogą jeszcze bardziej upraszczać życie klientom. Nawiązanie współpracy z siecią Leroy Merlin otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie transferu wiedzy i doświadczeń, co jest dla nas niezwykle ważne dla dalszego doskonalenia Żabki Nano w modelu store-in-the-store - przekazał Paweł Grabowski, który w Żabce Nano odpowiada za rozwiązania bezobsługowe. 

Zobacz: 

Bez kasjerów, kolejek i gotówki. Bezobsługowa Żabka Nano podbija Europę

Nowa, wypasiona Żabka. 8000. sklep tej sieci jest naprawdę wyjątkowy

Żabka rozwija zespół sprzedaży. W ten sposób wspiera franczyzobiorców

Żabka Nano w nowym miejscu zaoferuje 400 produktów do nabycia. W "biegu" będzie można nabyć dania gotowe, kanapki, soki, lemoniady czy kawę. Co ważne, tylko jedna osoba będzie mogła przebywać w sklepie, co zapewnia komfort i bezpieczeństwo zakupów. 

Bezobsługowe Żabki stosują nowoczesną metodę autoryzacji i płatności za zakupy we współpracy z firmą płatniczą Adyen. Do sklepu klient wejdzie, wykorzystując kartę płatniczą. Wkłada się ją do terminala, a następnie drzwi sklepu bezobsługowego otwierają się. 

Współpracę z Żabką chwalą przedstawiciele Leroy Merlin.

- W Leroy Merlin od zawsze stawiamy na rozwój, tworzenie wartości dodanej, a także współpracę. Dotyczy to zarówno naszych klientów, pracowników, jak i partnerów biznesowych. Jesteśmy innowacyjną firmą, w związku z tym, nie tylko obserwujemy trendy na rynku, przyspieszającą cyfryzację czy omnikanałowość zakupów, ale staramy się być prekursorem tych działań. Stąd współpraca z Grupą Żabka, z którą testujemy rozwiązanie store-in-the-store w innowacyjnym wydaniu, czyli autonomiczny sklep Żabka Nano w sklepie omnikanałowym Leroy Merlin - stwierdziła dyrektor marketingu w Leroy Merlin Polska Anna Paszt. 

- Wierzymy, że to rozwiązanie podwyższy komfort zakupów, wpływając na satysfakcję klientów oraz chęć odwiedzenia naszych sklepów. Jestem przekonana, że to nie jest testowe działanie, a początek długofalowej współpracy, która spełni oczekiwania naszego partnera, ale przede wszystkim klientów - dodała. 

Jak korzystać z oferty Żabki Nano? Wystarczy przy pierwszym wejściu do punktu podać swój numer telefonu, na który zostanie przesłany SMS z autoryzacją zakupów. W następstwie drzwi sklepu otworzą się automatycznie, a nam pozostanie wziąć z półek produkty. Algorytm rozpozna, które towary zabraliśmy i naliczy odpowiednie kwoty. 


Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj39 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (39)

Inne tematy w dziale Gospodarka