Znany rajdowiec Robert Kubica będzie twarzą kampanii usługi "Orlen Paczka". PKN ORLEN zapowiedziało kolejne kroki na rynku paczkomatów.
Cała sieć "Orlen Paczka" obejmuje aktualnie ok. 1100 stacji paliwowych tej spółki, ponad 1000 kiosków RUCH-u, prawie 4000 punktów partnerskich oraz ok. 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek. Do końca 2022 r. ma powstać aż 2 tys. paczkomatów.
Zobacz:
Członkini zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej Patrycja Klarecka przypomniała, że usługa "Orlen Paczka" wystartowała pod koniec września. Podkreśliła przy tym, iż koncern konsekwentnie inwestuje w rozwój tego projektu i w kolejnych latach planuje dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru.
- Do końca 2022 r. będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich - zapowiedziała Klarecka. Zaznaczyła jednocześnie, że "Orlen Paczka" to ważny projekt wpisujący się w plan rozwoju działalności detalicznej koncernu.
PKN Orlen zwrócił uwagę, iż zgodnie z przyjętą strategią do 2030 r. zainwestuje w segment detalu ok. 11 mld złotych, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Koncern przyznał zarazem, że "planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi "Orlen Paczka", czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi".
We wtorek PKN Orlen ogłosił też twarz kampanii promocyjnej. Nową usługę płockiego giganta będzie promował Robert Kubica, kierowca wyścigowy i rajdowy z grupy Orlen Team. Kampania przygotowana przez agencję Heart&Brain, a obejmująca m.in. materiały promocyjne w internecie, mediach społecznościowych i prasie, a także spoty radiowe, potrwa do 23 grudnia.
GW
Inne tematy w dziale Gospodarka