Nowa usługa Żabki
Żabka przygotowała dla klientów niespodziankę - od 15 lipca sieć ruszyła z całkiem nową usługą „Zostaw paczkę w Żabce”. Odpowiada ona na potrzeby lokalnych klientów, którzy nie mają czasu, bądź nie chcą umawiać się z odbiorcą paczki w domu.
– „Zostaw paczkę w Żabce” to przykład kolejnej usługi, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, a także lokalnych mieszkańców, i małych okolicznych firm. Nowe rozwiązanie może okazać się bardzo korzystne dla osób korzystających z portali aukcyjnych lub platform zakupowych, w których następuje bezpośredni odbiór zakupów od sprzedawcy. Dzięki tej usłudze nie będzie już konieczności spotkania się osobiście i umawiania się konkretnym terminie. –mówi Paulina Żmijowska, Kierownik ds. Marketingu&PR Pointpack S.A.
Zobacz także:
- Zmarł Stefan Michnik. Nekrolog napisany przez Adama Michnika
- Rosyjskie służby włamały się na skrzynkę Dworczyka? Hakerzy i pytania dziennikarza
Kodeks Dobrych Praktyk
Ma to zapewnić solidne zabezpieczenie dla początkujących franczyzobiorców i pozwolić im skupić się na rozwoju biznesu w pierwszym etapie funkcjonowania sklepu.
Oferty skierowana jest do tych którzy są zainteresowani prowadzeniem własnej Żabki, jeśli pomyślnie przejdą etap rekrutacji i szkoleń.
– Żabkę cechuje duża elastyczność, która przejawia się w niemal wszystkich obszarach naszego funkcjonowania i pozwala nam sprawnie dostosowywać się do zmian rynkowych. Dostrzegając taką potrzebę, zdecydowaliśmy się na waloryzację kwoty gwarantowanego przychodu, a także dodaliśmy do naszej oferty dodatkowe wsparcie finansowe. Ta kwota pozwala franczyzobiorcy na spokojny rozwój biznesu, co jest ważne szczególnie w początkowym okresie współpracy, kiedy ryzyko popełnienia błędu jest naturalnie znacznie większe niż w późniejszym etapie prowadzenia biznesu. Większość placówek szybciej osiąga zakładany wynik sprzedaży, jednak zabezpieczenie finansowe niweluje stres towarzyszący przedsiębiorcom na starcie własnej działalności i pozwala skupić się na jej innych aspektach – zaznacza Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w Żabka Polska.
– Cyklicznie za pomocą anonimowych ankiet badamy poziom zadowolenia wśród ponad 6000 przedsiębiorców prowadzących Żabki. Włączenie się w prace nad Kodeksem Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy było dla nas naturalną kontynuacją działań już realizowanych w naszej firmie – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
Kodeks Dobrych Praktyk dla rynku franczyzy to dokument, który zawiera zestaw dobrych praktyk, zasad i standardów, jakimi powinni kierować się we współpracy franczyzobiorcy oraz franczyzodawcy.
Pieczywo z lokalnych piekarni
Na współpracy Żabki z lokalnymi piekarniami korzystają zarówno klienci, jak i przedsiębiorcy. W ofercie sklepów znaleźć można pieczywo wypiekane w lokalnych przedsiębiorstwach. Wśród dostawców pieczywa, którzy rozwijają się we współpracy z siecią Żabka i jej franczyzobiorcami, są m.in. piekarnie Bochen i Pellowski z Pomorza, Szabelski z Warmii i Mazur, Piekuś z Kujaw, Putka z Mazowsza i Familijna z Dolnego Śląska.
- Frau Merkel mebluje mieszkania Europejczyków, krótki wykład z projektowania parków...
- Podatek od psa 2021. Kto musi płacić? Okazuje się, że nie wszyscy
Żabka dba o ekologię i zrównoważony rozwój - to główne zagadnienia najnowszej strategii firmy
Żabka podejmuje wiele działań, by firma była uznawana za świadomą - myślącą o lepszym jutrze i aktywnie działająca na rzecz zrównoważonego życia w zgodzie z planetą. Strategia sieci na kolejny rok opiera się wobec tego na czterech filarach, którymi są: zrównoważony styl życia, pozytywny wpływ na otoczenie, odpowiedzialna organizacja i zielona planeta.
„Założenia nowej Strategii Odpowiedzialności firmy, priorytety i zobowiązania strategiczne Grupy Żabka na najbliższe lata, a także podsumowanie zrealizowanych w 2020 roku działań w obszarach odpowiedzialności Żabki przedstawione zostały w raporcie „Wygodnie i Odpowiedzialnie”. Choć Spółka nie jest zobowiązana wymogami formalnymi do raportowania ESG, publikacja została sporządzona zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) i poddana niezależnej zewnętrznej weryfikacji” - podaje sieć.
Z raportu Żabki za 2020 rok wynika, że sieć nie zwolniła tempa. Wręcz przeciwnie - sieć zakończyła remodeling i otworzyła 1000 nowych sklepów. Ekspansja prowadzona jest wraz z doskonaleniem formatu modern convenience i rozwojem filozofii franczyzocentryczności.
Nie dla marnowania żywności
Sieci zależy na zwiększeniu poziomu satysfakcji klientów. Żabka nie ukrywa, że chce stać się sklepem pierwszego wyboru dla swoich klientów oraz podwoić sprzedaż zdrowych i zrównoważonych produktów marki własnej. Dodatkowo sieć podejmie kroki, które zapobiegną marnowaniu żywności.
WP
Czytaj dalej:
Komentarze
Pokaż komentarze (22)