Sezonowy sklep Żabki we Władysławowie. Fot: materiały prasowe
Sezonowy sklep Żabki we Władysławowie. Fot: materiały prasowe

Żabka przygotowała dla swoich klientów szereg niespodzianek na lato

Redakcja Redakcja Handel Obserwuj temat Obserwuj notkę 11
Żabka to jedna z najszybciej rozwijających się sieci franczyzowych w całej Polsce. Otwierane punkty to nie tylko nowe miejsca pracy, ale także wygoda dla klientów. Sieć idzie z duchem czasu, dlatego już tego lata zaskoczy nas niejedną innowacją. Sklepy bezobsługowe to tylko wisienka na torcie.

Żabka na wakacje

W te wakacje problem braku sklepów w wielu miejscowościach turystycznych skończy się raz na zawsze. Wszystko za sprawą tego, że sieć zdecydowała się otworzyć 80 sklepów sezonowych. Są to nie tylko sklepy stacjonarne, ale również Żabki stawiane w specjalnych pawilonach. Większość z nich jest zlokalizowana nad morzem, ale sezonowe Żabki można znaleźć również nad jeziorami: Białym w Okunince (woj. lubelskie) oraz Charzykowskim w Charzykowie (woj. pomorskie).

Nowe Żabki przyczynią się nie tylko do zwiększenia wygody turystów, ale również otwierają wiele możliwości dla przedsiębiorców, którzy na co dzień prowadzą sklepy w standardowych lokalizacjach.

W tym roku Żabka uruchomiła 22 modułowe sklepy sezonowe oraz 58 stacjonarnych sklepów, również działających sezonowo.

Pierwsza bezobsługowa Żabka już otwarta dla klientów

Media już jakiś czas temu obiegła informacja o tym, że Żabka zdecydowała się na bardzo odważny krok - otwarcie sklepu całkowicie bezobsługowego.

Klienci mogą robić zakupy w pierwszym w Polsce Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich.

Aby zrobić zakupy w bezobsługowym punkcie Żabki należy mieć zainstalowaną w telefonie aplikację Żappka. Oprócz tego w sklepie nie ma ani pracowników, ani kas, dzięki czemu może być on otwarty przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.


Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki Future z amerykańską firmą technologiczną AiFi.

– Grupa Żabka rozwija koncepty w obszarze modern convenience, które odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów. Oczekują oni wygodnych, szybkich rozwiązań, łączących świat cyfrowy z ich otoczeniem. Żappka Store precyzyjnie się w ten trend wpisuje. Razem z aplikacją żappka, z której korzysta już 5 mln użytkowników, współtworzy ekosystem cyfrowych rozwiązań ułatwiających życie naszym klientom – mówi Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka Polska.

Sklepy Żappka Store mają otwierać się przede wszystkim w miejscach, w których niemożliwe byłoby postawienie zwykłego sklepu Żabka.

image
Żappka Store w Poznaniu. Fot. Materiały prasowe

Żabki prowadzi już 6 tys. osób

Już 6 tys. osób w 950 miejscowościach w całej Polsce prowadzi sklep pod szyldem Żabki. Nieprzerwana ekspansja pozwoliła franczyzowej sieci na potężny rozwój - placówki franczyzowe są stale modernizowane nie tylko przez wprowadzanie nowej wizualizacji sklepów, ale również oświetlenia, wyposażenia i, co dla klientów najważniejsze nowości w asortymencie.

Żabka skupiła się również na tworzeniu i wprowadzaniu narzędzi technologicznych i rozwiązań, których celem jest podniesienie jakości współpracy franczyzowej.

– Cieszymy się, że już tylu franczyzobiorców prowadzi z nami sklepy Żabka w całym kraju. Ich wyjątkowość i różnorodność są siłą naszej sieci. Jesteśmy dzięki nim obecni w każdym niemal zakątku Polski, coraz częściej także w niewielkich miejscowościach, gdzie oferta Żabki do tej pory nie była łatwo dostępna dla mieszkańców. Nasza organizacja posiada niepowtarzalne zasoby, które pozwalają na stworzenie unikatowego programu wdrożeniowego do naszej sieci. Dzięki temu jest on efektywny i dopasowany do potrzeb naszych partnerów biznesowych. To daje szansę na start we własnym biznesie niemal każdemu, kto marzy o byciu przedsiębiorcą – podkreśla Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w Żabka Polska.

Działalność Żabki wydaje się nie do przecenienia zwłaszcza w kontekście pandemii, przez którą wielu Polaków straciło dotychczasowe miejsca pracy. Jak utrzymuje Żabka, atrakcyjna oferta i wsparcie dla przedsiębiorców nie kończy się wcale na etapie dołączenia do sieci. Żabka stawia na stały rozwój, dlatego dba o stały rozwój przedsiębiorców w zakresie sprzedaży.

Niedawno sieć uruchomiła także platformę szkoleniową, dzięki której przedsiębiorcy zyskali dostęp do ogromnej bazy wiedzy z zakresu prowadzenia tego typu placówek.

Żabka stawia na ekologię

Żabka nie pozostaje również głucha na współczesne problemy dotyczące środowiska. W ubiegłym roku uruchomiono pierwszą placówkę zasilaną w pełni odnawialną energią.

Wiele placówek zostało również wyposażonych w stacje naprawy rowerów, co ma w jak największym stopniu zachęcić Polaków do podejmowania aktywności fizycznych.

Żabka zrezygnowała również całkowicie z foliowych torebek, a produkty marek własnych są sprzedawane w opakowaniach z plastiku z recyklingu.

Ale wraz z rosnącym zainteresowaniem produktami roślinnymi, w firmie narodził się pomysł na markę własną, oferującą szeroką gamę produktów na cały dzień - od śniadań, przekąsek, po gotowe dania obiadowe. Żabka wprowadziła do swojej oferty marki wegańskie i wegetariańskie, takie jak Dobra karma, czy Foodini.

Tak nadszedł czas Plant Huntera

– Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału, sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. partnerami – mówi Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Żabka Polska.

Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do oferty Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi. Hitami sprzedaży okazują się wegańskie batoniki i spaghetti spaghetti "Jak Bolońskie”.

red.

Czytaj więcej:

Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj11 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze (11)