Widmo kolejnych i bardziej restrykcyjnych obostrzeń wciąż jest realne. Dane epidemiczne są bardzo niepokojące, dlatego wiele wskazuje na to, że najbliższe tygodnie upłyną Polakom na twardym lockdownie i rygorystycznych zasadach bezpieczeństwa, których celem jest przeciwdziałanie poważnym skutkom pandemii. Rząd zdecydował się m. in. zmniejszyć limit osób w sklepach i obiektach kultu religijnego, a także zamknąć salony urody, zakłady kosmetyczne oraz fryzjerskie.
Pandemia koronawirusa wpłynęła na nasze życie niemal w każdym jego aspekcie. Zmieniła nawyki, przyzwyczajenia, przewartościowała priorytety, styl życia i prawie każdą dziedzinę gospodarki. Biznesmeni, inwestorzy, przedsiębiorcy chcąc dostosować się do nowej rzeczywistości, zmienili tradycyjne modele sprzedaży, a także skorelowali swoją działalność z dynamicznie zmieniającymi się obostrzeniami sanitarnymi. Na znaczeniu zyskał rynek e-commerce, ponieważ sklepy internetowe zaoferowały klientom najbezpieczniejszą formę zakupów.
Drogerie internetowe w dobie pandemii. Bezpieczne zakupy online
Drogeria internetowa horex.pl jest jedną z najprężniej rozwijających się drogerii w Polsce. „All for beauty” jest jej hasłem wywoławczym, które dla klienta oznacza tyle, co dostępność do tysięcy marek produktowych health&beuaty w jednym miejscu, bez kolejek i bez wychodzenia z domu, co jest szczególnie istotne w przypadku kolejnych restrykcji utrudniających dostęp do artykułów pierwszej potrzeby.
Pandemia koronawirusa wymusiła na branży handlowej konieczność szybkiej zmiany i adaptacji do nowej sytuacji. Wyjątkowo dynamicznie i prężnie, w internecie rozwinęła się w tym czasie branża kosmetyczna. Jest to podyktowane faktem, że dostępność do sklepów stacjonarnych jest ograniczona, a w obiektach obowiązują również limity osób, które jednocześnie w nich przebywać.
Istniejące obostrzenia epidemiczne, a także ryzyko zachorowania, w znacznym stopniu wpłynęły na przeniesienie wielu sfer naszego życia do sieci. Poprzez to, wiele osób po raz pierwszy dokonało zakupu przez internet i poznało przywileje związane z transakcjami na rynku online.
Zmiana zachowań konsumenckich odnosi się przede wszystkim do korzystania z innego sposobu zakupu oraz dostawy zamówionych produktów. W ostatnich miesiącach klienci w internecie kupowali najczęściej produkty z kategorii urody oraz mody – niezależnie od grupy wiekowej, to właśnie w sieci, konsumenci realizowali swoje bieżące potrzeby.
W wirtualnej przestrzeni horex.pl można odnaleźć wszystko dla piękna – dosłownie! Platforma sprzedażowa oferuje blisko 30 tysięcy produktów, ponad 1000 marek – zarówno popularnych, jak i niszowych producentów. Dzięki temu w jednym miejscu klient może odnaleźć wszystko, czego potrzebuje, by zaspokoić swoje bieżące potrzeby konsumpcyjne.
Horex.pl to nie tylko gwarancja bezpiecznych, bezproblemowych i wygodnych zakupów oraz dostępności 24 godziny na dobę. Brand stale unowocześnia swoją platformę, by wszystkie udostępnione klientowi usługi były jeszcze bardziej intuicyjne. Ponadto, drogeria oferuje wysyłkę zamówień – maksymalnie w ciągu 48 godzin, a także darmowy zwrot produktów.
Nieograniczona oferta, oryginalne i najlepsze jakościowo produkty w jednym miejscu, a przede wszystkim bezpieczeństwo, które w ostatnich miesiącach jest na wagę złota. Zakupy z poziomu własnego fotela, znakomicie wpisują się w ideę „zostań w domu”, która w obliczu rosnącej liczby dziennych zachorowań, wybrzmiewa coraz głośniej.
Kosmetyki naturalne na podium internetowej sprzedaży
Pandemia oraz obowiązujące obostrzenia przyczyniły się do lawinowego wzrostu zainteresowania zakupami online. Dotyczy to niemal każdej dziedziny gospodarki, ale największy wzrost zanotowała branża beauty, oferująca produkty pozwalające zadbać o siebie podczas izolacji, odosobnienia i w trakcie pogłębiającego się lockdownu.
Wbrew pozorom, do koszyków zakupowych Polaków trafiają nie tylko produkty higieniczne, antybakteryjne i podstawowe środki czystości, ale również kosmetyki, które w domowym zaciszu pozwalają stworzyć namiastkę profesjonalnego zabiegu oraz wizyty u fryzjera czy kosmetyczki. Nie dziwi więc, że kosmetyki do pielęgnacji twarzy, włosów i paznokci są niezwykle pożądane. Największe wzrosty odnotowała jednak kategoria kosmetyki naturalne.
Jednym z ważniejszych czynników wpływających na decyzję zakupową konsumentów, obok jakości i skuteczności produktu, są kwestie etyczne oraz ekologiczne. Współczesny, świadomy klient analizuje już nie tylko skład kosmetyku, ale weryfikuje również sam proces produkcyjny, zwłaszcza pod kątem „cruelty free”, czyli brakiem testów na zwierzętach. Ekologia natomiast obejmuje m. in. źródło i sposób pozyskiwania substancji, które następnie zasilają formułę kosmetyku.